Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیتی امروز تاریخ‌سازی می‌کند؛ ورود گریلیش 100 میلیون پوندی به منچستر

© AP PhotoAston Villa's Jack Grealish sits, nursing a sore head, after being punched by a Birmingham City fan at a game on 10 March 2019
Aston Villa's Jack Grealish sits, nursing a sore head, after being punched by a Birmingham City fan at a game on 10 March 2019 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2021
عضو شوید
طبق گزارش‌ها، امروز انتقال جک گریلیش کاپیتان و ستاره ملی‌پوش استون‌ویلا به منچسترسیتی نهایی خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، دیلی میل انگلیس در گزارشی فاش کرده است که جک گریلیش وینگر و هافبک نفوذی تیم فوتبال استون ویلا و تیم ملی انگلیس با انتقال 100 میلیون پوندی به تیم آبی شهر منچستر منتقل خواهد شد.

کاپیتان استون ویلا به شهر منچستر رسیده است و قرار است امروز در این شهر قرارداد خود را امضا کرده و این انتقال رکوردشکن در لیگ برتر انگلیس را نهایی کند.

در همین حال تیم فوتبال استون ویلا نیز برای جانشینی گریلیش، لئون بیلی ستاره جامائیکایی خط حمله بایرلورکوزن را با مبلغ 36 میلیون یورو به خدمت گرفته است.

منچسترسیتی بعد از جذب گریلیش، تلاش خود را برای خرید هری کین هم‌تیمی گریلیش در تیم ملی انگلستان امتحان خواهد کرد و به نظر می‌رسد که با انتقال کین، لقب گران‌قیمت‌ترین بازیکن لیگ برتر انگلیس از گریلیش به هری کین خواهد رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала