Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاپورتا می‌خواهد مسی فردا تمدید کند؛ پاریس به شدت خواهان لئو بوده است

© AP Photo / SERGIO PEREZلیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain
لیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2021
عضو شوید
لیونل مسی ستاره آرجنتینی بارسلونا بزودی قرارداد خود را با این تیم تمدید خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مسی بازیکن آزاد است و هنوز هم قراردادش تمدید نشده است. بعد از اینکه مسی آزاد شد عنوان شد که پاریسن ژرمن به شدت خواهان جذبش است اما پاسخ مسی منفی بود.

مارسلو بچلر خبرنگار مطرح دنیای فوتبال در این مورد چنین گفت :

"پاریس مسی را به شدت میخواست و مطمئن بود. آن ها هر چیزی که میتوان با پول خرید را به او پیشنهاد دادند، نیمار به شدت میخواست که در کنار الگوی خود دوباره بازی کند اما مسی تنها میخواهد در این باشگاه زندگی اش را ادامه بدهد."

در همین حال، به نقل از موندو دیپورتیوو، همانطور که پیش تر گفته شد بارسلونا می خواهد تا پیش از روز یکشنبه و دیدار با یوونتوس در جام خوان گمپر، تمدید قرارداد لیونل مسی را نهایی کند.

لاپورتا در معارفه امرسون رویال هم اذعان داشت که تمدید مسی در مسیر درستی قرار دارد، اما جزئیات زیادی از آن نگفت. لاپورتا تمام تلاش خود را می کند تا مسی در چارچوب امکانات باشگاه ، قراردادش را تمدید کند.

قصد خوان لاپورتا این است که تمدید مسی تا پیش از بازی یکشنبه انجام شود، زیرا او می خواهد کاپیتان مسی پیش از شروع بازی پیام انگیزشی و حمایتی خود را برای بازیکنان بارسا ارسال کند. در واقع حضور مسی در ورزشگاه یوهان کرایوف و سخنرانی هدف لاپورتا است.

رافا یوسته و مدیریت ورزشی بارسلونا با پدر لیونل مسی دائما در تماس هستند و شرایط را جویا می شوند. لاپورتا امیدوار است امروز جزئیات نهایی را کامل کند و تمدید لیونل مسی را فردا به صورت رسمی اعلام کند و پس از آن جشن بزرگی بگیرد.

در همین حال لیونل مسی پس از کسب کوپا آمریکا در تعطیلات به همراه خانواده اش به سر می برد. مسی تا قراردادش را تمدید نکند، نمی تواند در تمرینات بارسلونا حضور داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала