Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بمب آماده‌ انفجار؛ طرفداران پاریس موافق جانشینی امباپه با رونالدو

© REUTERS / Bernadett SzaboКриштиану Роналду празднует второй забитый гол
Криштиану Роналду празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2021
عضو شوید
ممکن است کریستیانو رونالدو جانشین کیلیان امباپه در تیم فوتبال پاریسن جرمن شود.

به گزارش اسپوتنیک، حضور کیلیان امباپه در ترکیب پی اس جی در این فصل قطعی نیست. این مهاجم به تیم پاریسی اطلاع داده است که قراردادش را تمدید نمی کند. او در سوپرجام مقابل لیل شرکت نکرد و پوچتینو حضورش در اولین بازی لیگ مقابل ترویس را هم قطعی ندانست.

پی اس جی می داند که در مورد تمدید قرارداد امباپه زمان به ضررش حرکت می کند. اگر این بازیکن قراردادش را تمدید نکند می تواند در سال 2022 به صورت رایگان جدا شود و به رئال مادرید بیاید.

پی اس جی برای جلب رضایت امباپه تا کنون اشرف، واینالدوم، راموس و دوناروما را خریده است و جمعه قرار است که مصاحبه ای که امباپه در ماه می انجام داده و برای قهرمانی چمپیونزلیگ ابراز امیدواری کرده را منتشر کند. این مصاحبه قبل از بازی پی اس جی و سیتی در چمپیونزلیگ انجام شده است.

امباپه با وجود همه خریدها همچنان به پروژه پی اس جی اطمینان ندارد. امباپه به پول فکر نمی کند بلکه می خواهد در تیمی باشد که بتواند جوایز تیمی و فردی را ببرد و به همین خاطر است که می خواهد به رئال مادرید بیاید.

از سویی سایت فرانسوی له 10 اسپورت از مخاطبانش نظرسنجی کرده است که آیا حاضرند که رونالدو را با امباپه عوض کنند یا نه که 45 درصد موافقت کردند، 36 درصد گفتند که بازیکن دیگری را به جای رونالدو ترجیح می دهند و 20 درصد هم گفته اند که امباپه نباید فروخته شود. در حقیقت اگر امباپه در این تابستان به رئال بیاید به نظر می رسد که انتقال رونالدو از یووه به پاریس قطعی باشد.

از سویی اکرم کونور خبرنگار ترکیه ای نیز پیش بینی کرده است که انتقال امباپه به رئال مادرید و هری کین به سیتی دو بمب بزرگ و احتمالی نقل و انتقالات تابستانی هستند که تا پایان تابستان ممکن است که انتقالشان محقق شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала