Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تحرک پول روی نیمکت باشگاه‌ها؛ چولو پردرآمدترین مربی جهان

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2021
عضو شوید
فهرست مربیانی که بیشترین دستمزد دریافت می‌کنند را لیست کرده‌ایم که شریک می‌کنیم.

به گزارش اسپوتنیک؛ دنیای فوتبال نه تنها تنها برای ستاره‌های نام آشنا ارزش دارد و برای آنها پول هنگفتی زمینه سازی می‌کند، بلکه در سوی دیگر مربیانی نیز هستند که پولی خوبی را به جیب می‌زنند. اما به نظر شما چه کسانی پردرآمدترین هستند؟

خوشبختانه در دنیای فوتبال، ارزش مربیان روز به روز بیشتر می‌شود. بسیاری از آنها دارای استعدادهای تاکتیکی و استراتژیکی ذاتی هستند که آنها را به کسب عناوین متعدد کمک می‌کند، به همین دلیل تعداد بیشتری از باشگاه‌ها برای راحتی مربیان شان سرمایه گذاری می‌کنند.

سیمئونه به لطف تغییراتی که در هشت فصل اخیر به اتلتیکومادرید داده، پردرآمدترین مربی جهان شده است. باشگاه این موضوع را درک کرده و برای حفظ مربی آرجانتینی هزینه می‌کند. گواردیولا همچنین به خاطر کسب عناوین قهرمانی در هر باشگاهی که حضور داشته، دستمزد مختلفی را دریافت کرده است.

اما شاید باور نکنید؛ دستمزد ال‌چولو تقریباً دو برابر گواردیولا است.

سیمئونه هشت سال در اتلتی بوده و باعث شده که تیم او در سطح بالایی رقابت کند و پس از یک سفر طولانی در اروپا از او حساب ببرد. این امر باعث شده علاقه او به باشگاه‌های سراسر جهان سر به فلک بکشد و سران متروپولیتانو را مجبور کند حقوق‌اش را به سطح استراتوسفر افزایش دهد.

در حال حاضر، دیه گو پابلو سیمئونه برای دومین سال متوالی به عنوان پردرآمدترین مربی جهان شناخته می‌شود که 3.6 میلیون یورو در ماه حقوق می‌گیرد.

نفر دوم پپ گواردیولا است. سرمربی منچسترسیتی به لطف کار در بارسلونا و بایرن مونیخ حرفه‌ای باورنکردنی را برای خود رقم زده است. سبک بازی او عاشقانه دنبال می‌شود و باشگاه سیتی او را با حقوق 1.94 میلیون یورو در ماه در اختیار دارند.

مقام سومی میان دو مربی لیگ برتری تقسیم می‌شود. در انگلستان شخصیت مربی و ثبات او در باشگاه بسیار ارزشمند است. یورگن کلوپ مربی کاریزماتیک لیورپول و خوزه مورینیو مربی سابق تاتنهام، 1.46 میلیون یورو در ماه درآمد دارند.

 

وقتی دلیل موفقیت روی نیمکت است.

زین الدین زیدان، فوتبالیست سابق فرانسوی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ که به عنوان مربی سه جام متوالی در لیگ قهرمانان اروپا را برده است، با 1.4 میلیون یورو در ماه پنجم است. رقمی کمی بالاتر از آنتونیو کونته از اینترمیلان که ماهانه 1.38 میلیون حقوق دریافت می‌کرد.

 

لیست پردرآمدترین مربیان:

سیمئونه | 3.6 میلیون یورو در ماه

گواردیولا | 1.9 میلیون یورو در ماه

یورگن کلوپ | 1.46 میلیون یورو در ماه

خوزه مورینیو | 1.46 میلیون یورو در ماه

زین الدین زیدان | 1.4 میلیون یورو در ماه

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала