Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ آلیسون تا 2027 ماندنی شد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر آلیسون بکر
آلیسون بکر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2021
عضو شوید
آلیسون بکر دروازه‌بان برزیلی لیورپول تا سال 2027 با این باشگاه متعهد شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ آلیسون بکر دروازه‌بان برزیلی باشگاه لیورپول قرارداد جدیدی را با این باشگاه به امضا رساند که تا جون 2027 اعتبار خواهد داشت.

او پس از ترنت الکساندر آرنولد و فابینیو، سومین عضوی از تیم اصلی یورگن کلوپ شد که آینده‌اش را برای طولانی مدت به این باشگاه متعهد شد.

آلیسون در گفتگو با سایت باشگاه گفت:

"فکر می‌کنم زمان زیادی را برای فکر کردن در مورد آن تلف نکردم. این چیزی است که ما در سه سال گذشته ایجاد کردیم، اعتماد به نفس، اعتمادی که من به باشگاه دارم و باشگاه به من. من و خانواده‌ام، ما واقعاً اینجا خوشحال هستیم. بچه‌های من در انگلستان، در کشوری متفاوت ساکن شده‌اند، اما آنها به این ترتیب بزرگ می‌شوند. بنابراین ما واقعاً خوشحال هستیم."

بازیکن ملی پوش برزیلی از زمان انتقالش به آنفیلد در تابستان 2018 از رُم، شهرت‌اش را به عنوان یکی از بهترین دروازه‌بانان جهان تقویت کرد. آلیسون در حالی که نقش مهمی در قهرمانی لیورپول در لیگ برتر، لیگ قهرمانان و جام جهانی باشگاه‌های فیفا داشت، با کشورش در سال 2019 قهرمان کوپا آمریکا گردید و با چندین افتخار فردی نیز شناخته شد - از جمله نامزد شدن به عنوان بهترین دروازه‌بان فیفا.

این بازیکن 28 ساله که در رده هفتم جدول رده بندی توپ طلا در سال 2019 قرار گرفت تا به حال 130 بازی برای سرخ‌ها انجام داده، 57 کلین شیت را ثبت نموده و یکبار در مهم‌ترین لحظات گل‌زنی کرده تا یک پیروزی ارزشمند برای تیم‌اش برابر وست برومویچ آلبیون کسب شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала