Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد 100 میلیونی چلسی برای خرید مهاجم اینتر

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر روملو لوکاکو بازیکن اینترمیلان Russia Soccer Euro 2020 Qualifier Russia - Belgium
روملو لوکاکو بازیکن اینترمیلان  Russia Soccer Euro 2020 Qualifier Russia - Belgium - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2021
عضو شوید
پیشنهاد 100 میلیون پوندی چلسی برای لوکوکا از سوی اینتر احتمالا پذیرفته می شود زیرا این باشگاه اعتراف می‌کند که آنها نیاز به پول نقد دارند.

به گزارش اسپوتنیک؛ چلسی به صورت جدی شرایط لوکاکو را دنبال می‌کند و برای خرید وی پیشنهاد انتقال 100 میلیون پوندی را ارائه کرده که مورد تأیید تیم ایتالیایی قرار خواهد گرفت زیرا سران اینتر اعتراف می‌کنند که به پول نیاز دارند.

به گزارش مترو، غول سری آ نمی‌خواهد لوکاکو را از دست بدهند ولی تنها مایل هستند که با بدست آوردن پول خوب این کار را نمایند.

نراتزوری دو پیشنهاد قبلی آبی‌ها برای این ستاره را رد کرده که یکی از آنها شامل 86 میلیون پوند به اضافه مارکوس آلونسو بود. اما موضع قاطع اینتر مانع از این نشده که آبی‌ها 250 هزار پوند قرارداد هفتگی به لوکاکو پیشنهاد دهند.

باشگاه لندنی علاقه دارد که قبل از شروع فصل جدید کار انتقال این بازیکن را نهایی سازد و در این زمینه هیچ تلاشی را متوقف نخواهد کرد.

در سوی دیگر اکسپرس مدعی شده که لوکاکو در صورت تصمیم به پیوستن به آبی‌ها سالانه 12.8 میلیون پوند دریافت خواهد کرد.

مترو، همچنین گزارش داده که اینتر در مذاکرات با چلسی کمی سختگیرانه پیش خواهد رفت تا آنها به پول مورد نظر شان برای این بازیکن دست یابند. در ماه فبروری، گزارش شد که اینتر به شدت نیاز دارد تا 146 میلیون پوند به دست آورد زیرا در بحران مالی قرار دارد.

گفته می‌شود سهامداران اصلی باشگاه "شرکت چینی سانینگ هولدینگ" با مشکلات بدهی فزاینده‌ای روبرو است که بر قهرمانی سری آ تأثیر گذاشته است.

به منظور جمع آوری پول نقد، تیم میلانی ماه گذشته اشرف حکیمی را به مبلغ 59 میلیون پوند به پاری‌سن‌ژرمن فروخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала