Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد‌ نیوز: پوگبا‌ برگشت؛ واران مشکل ویزه دارد؛ منچستر از فروش لوکاکو به چلسی سود میکند

© REUTERS / CATHERINE IVILLSoccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020
Soccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2021
عضو شوید
پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد به اردوی آماده سازی منچستریونایتد در اسکاتلند به جمع هم تیمی هایش اضافه ‌شد.

به گزازش اسپوتنیک، این ملی پوش فرانسوی بعد از ظهر سه شنبه در حالی که هواداران منچستر نیز منتظر حضور او‌ در تیم و‌ تمرینات بودند، وارد اردوی تیم شد.

البته با‌ تمام این ها پوگبا همچنان هدف اصلی پاری سن ژرمن است، اما یونایتد همچنان او را برای تمدید قرارداد و امضای قرارداد جدید تحت فشار قرار داده است.

هموطن وی رافائل واران خرید جدید یونایتد نیز قرار بود روز دوشنبه وارد انگلیس شود، اما پس از حل مشکل ویزایش اواخر این هفته مادرید‌ را به مقصد منچستر ترک خواهد کرد.

یونایتد شنبه شب در دیداری تدارکاتی در اولدترافورد که ساعت 12.45 شب آغاز می شود به مصاف اورتون میرود و انتظار میرود 55000 نفر این بازی را از نزدیک ببینند.

سود یونایتد از انتقال لوکاکو به چلسی

این‌ روزها پیشنهاد و علاقه چلسی به ستاره اینتر بیشتر شده میرود و در صورتی که این انتقال نیز انجم‌ بگیرد، یونایتد نیز سود خوبی خواهد کرد.

صورتی که چلسی با روملو لوکاکو و‌ رقم 100 میلیون پوند به توافق برسد، منچستریونایتد نیز مبلغی در حدود 4 میلیون پوند دریافت خواهد کرد.

زیرا در قرارداد میان یونایتد و اینتر آمده است که اگر اینتر این‌ مهاجم را با مبلغ ۱۰۰ میلیون بفروشد، یونایتد ۴ درصد از مبلغ قرارداد را دریافت خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала