آغاز تمرینات مشترک نظامی روسیه در نزدیکی مرز با افغانستان

© Photo / Uz_ Armiya / Youtubeآغاز تمرینات مشترک نظامی روسیه در نزدیکی مرز با افغانستان
آغاز تمرینات مشترک نظامی روسیه در نزدیکی مرز با افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.08.2021
عضو شوید
منطقه نظامی مرکزی روسیه از آغاز تمرینات مشترک روسیه، تاجکستان و ازبکستان در محل تمرین «هارب میدان» در نزدیکی مرز با افغانستان خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، منطقه نظامی مرکزی روسیه با نشر بیانیه‌ای می‌گوید که مراسم افتتاحیه این تمرینات در محل تمرین هارب میدان در تاجکستان برگزار شد.

در بیانیه آمده است: مراسم افتتاحیه تمرینات مشترک با نیروهای نظامی روسیه، تاجکستان و ازبکستان در منطقه «ختلون» در محل تمرین هارب میدان در جمهوری تاجکستان برگزار شد.

در این مراسم، «افگینی پوپلاوسکی»، معاون فرمانده منطقه نظامی مرکزی روسیه، «عبدالهاشم غلام‌زاده»، معاون وزیر دفاع تاجکستان و «فروخ ضیابایف» معاون ستاد کل نیروهای مسلح ازبکستان شرکت کرده بودند.

معاون فرمانده منظقه نظامی مرکزی روسیه گفت: امروز ما تمرینات مشترک را با نیروهای مسلح روسیه، جمهوری‌های تاجکستان و ازبکستان آغاز می‌کنیم. هدف این تمرینات، تقویت، تعامل نزدیک بین نیروهای مسلح ما، تایید سطح بالای آموزش نیروها و روحیه قوی آنان است. در دنیای امروز، تهدیدات نظامی افزایش یافته و اوضاع وخیم‌تر و غیرقابل پیش‌بینی‌تر شده است.

تمرینات مشترک در محل تمرین هارب میدان (Harb-Maidon) از تاریخ 5 جولای تا 10 اگست انجام می‌شود. بیش از 2.5 هزار سرباز و حدود 500 واحد سلاح و تجهیزات نظامی از نیروهای مسلح روسیه، تاجکستان و ازبکستان تمرینات مشترک انجام خواهند داد.

در مجموع بیش از 1.8 هزار سرباز و 420 واحد سلاح و تجهیزات نظامی از طرف روسیه در این تمرینات شرکت کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала