تلفات طالبان در 24 ساعت گذشته؛ 428 کشته و زخمی

© Photo / Ministry of Defenseتلفات طالبان در 24 ساعت گذشته؛ 428 کشته و زخمی
تلفات طالبان در 24 ساعت گذشته؛ 428 کشته و زخمی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.08.2021
عضو شوید
وزارت دفاع افغانستان از کشته و زخمی شدن صدها طالب مسلح در درگیری با نیروهای امنیتی و دفاعی طی 24 ساعت گذشته در نقاط مختلف کشور خبر می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع ملی، امروز پنجشنبه (14 اسد) با نشر خبرنامه‌ای گفته که در درگیری‌ها و حملات متقابل نیروهای دفاعی و امنیتی، 303 طالب مسلح کشته و 125 تن دیگرشان زخمی شده‌اند.

عملیات تصفیوی برای پاکسازی طالبان در لشکرگاه آغاز شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.08.2021
عملیات تصفیوی برای پاکسازی طالبان در شهر لشکرگاه آغاز شد

در خبرنامه آمده است که در این درگیری‌ها،‌ مقدار زیاد سلاح و مهمات دشمن تخریب شده و  همچنان، 11 ماین مختلف‌النوع که توسط طالبان در نقاط مختلف کشور جهت هدف قرار دادن افراد ملکی و نیروهای امنیتی جابجا شده بود، کشف و خنثی شد.

خبرنامه افزوده که این طالبان در ولایات ننگرهار، لغمان، غزنی، پکتیکا، کندهار، زابل، هرات، جوزجان، سمنگان، فاریاب، سرپل، هلمند، نیمروز، کندز، بغلان و کاپیسا کشته و زخمی شده اند.

پیش از این، وزارت دفاع افغانستان اعلام کرده بود که نزدیک به 400 طالب مسلح در درگیری با نیروهای امنیتی و دفاعی طی 24 ساعت گذشته در نقاط مختلف کشور کشته و زخمی شده‌اند.

گفتنی است دولت افغانستان چندی پیش اعلام کرد که با آغاز خروج نیروهای خارجی ناتو به شمول امریکا از این کشور٬ خشونت‌ها به طور چشمگیری افزایش یافته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала