Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامۀ غیبت «هری‌کین» در تمرینات؛ سرمربی تاتنهام واکنش نشان داد

© REUTERS / NEIL HALLهری کین بازیکن تاتنهام Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance
هری کین بازیکن تاتنهام    Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.08.2021
عضو شوید
سرمربی تاتنهام، می گوید آنها باید در خود باشگاه مشکل هری کین را حل کند.

به گزارش اسپوتنیک، نونو اسپیریتو سرمربی پرتگالی و جدید تاتنهام مدعی است که هنوز با هری کین ستاره ملی پوش این باشگاه، در خصوص غیبت‌هایش در تمرینات صحبت نکرده، اما به زودی این کار را انجام خواهد داد.

 Soccer Football - Champions League Round of 16 Second Leg - Tottenham Hotspur vs Juventus - Wembley Stadium, London, Britain - March 7, 2018 Tottenham's Harry Kane in action with Juventus’ Giorgio Chiellini - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2021
هری‌کین جنگ را علنی کرد؛ اصرار کاپیتان انگلیس به جدایی از تاتنهام
سرمربی اسپرز در مورد غیبت مهاجم ملی پوش تیمش در تمرینات تاتنهام گفت:«انتظار دارم که به زودی با هری صحبت کنم. تاکنون شانس ملاقات کردنش را نداشته‌ام. ما اول باید مشکلات خودمان را حل کنیم، سپس با شما خبرنگاران صحبت کنم. اینگونه نیست که نظری در این باره نداشته باشم. معتقدم که تمامی این مشکلات، باید در درون باشگاه حل شود.»

هری کین اخیرا از حضور در تمرینات تاتنهام امتناع کرده است و روز گذشته نیز برای سومین روز متوالی در تمرینات این تیم شرکت نکرد. اخیرا این باشگاه هری کین را به دلیل عدم تعهد پذیری به جریمه های سنگین تهدید کرده بود اما این مهاجم انگلیسی این تهدیدها را نادیده گرفته و هنوز هم در فلوریدا حضور دارد.

 انتظار می رود که کین بازی نخست تاتنهام در لیگ برتر انگلیس مقابل منچسترسیتی را از دست بدهد. هری کین پس از نایب قهرمانی در یورو 2020 به همراه انگلیس، هنوز در تمرینات تاتنهام حاضر نشده و دو جلسه تمرینی را از دست داده است.

همین موضوع باعث شده تا شایعات پیرامون آینده او قوت بگیرد. خیلی از رسانه‌های انگلیسی معتقدند که کین می‌خواهد تاتنهام را مجبور به فروشش بکند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала