Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایسکو، یوویچ، ماریانو و... فهرست فروش پرتعداد رئال

© REUTERS / JAVIER SORIANOريال مدريد
ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.08.2021
عضو شوید
رئال مادرید قصد دارد که در این تابستان 5 بازیکن‌اش را به فروش برساند و برای این کار با سرمربی خود هم موافقت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید وارد ماه آگست شده و هنوز وظایف زیادی برای انجام دادن دارد. همانطور که آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی خود درخواست کرد، بازار نقل و انتقالات وارد مرحله نهایی خود می‌شود و رئالی‌ها می‌خواهند چندین بازیکن را آزاد کند. اولین کسی که می‌تواند برود ایسکو است که هیئت مدیره عملاً در تلاش است به او هدیه دهد.

 

همانطور که هم تیمی‌های AS گزارش داده‌، آنچلوتی با توافق رئال مادرید، خواهان خروج پنج بازیکن از ترکیب فعلی است. مربی ایتالیایی تیم کوتاه‌تری می‌خواهد و هیئت مدیره از دامه پول پس از خروج واران یا سرخیو راموس تجدید نظر خواهد داد.

رئال مادرید درمورد نقل و انتقال فکر می‌کند، اگرچه ترجیح می دهد برای بازیکنانی دریافت کنند که آینده آنها در رئال مادرید عملاً منتفی است. سران نیزه عملیات خروج ایسکو و یوویچ هستند که باشگاه آنها را نمی خواهد. علاوه بر این ، از اسپانیایی ها و صربی ها ، آنچلوتی نه سبالوس دارد و نه ماریانو.

به این چهار بازیکنپ یک نام دیگر باید اضافه شود ، که بین رودریگو ، کوبو و والیخو ظاهر می شود ، کارتو هنوز در مورد آنها شک دارد. یکی دیگر از بازیکنانی که احتمالا به میدان برود خواهید رفت، همانطور که گفته شده فوتبالیست نارویژی مطمئن نیست که با مودریچ که هنوز در تیم حضور دارد، از دقایق بازی لذت خواهد برد. با این حال آنچلوتی ترجیح می‌دهد وی بماند تا این‌که برود.

آنچلوتی تونی کروس را برای چند هفته از دست خواهد داد

تونی کروس هافبک آلمانی ممکن است شروع فصل لالیگا با رئال مادرید را از دست بدهد.

باشگاه مادریدی در بیانیه ای در وب سایت خود گفت: "پس از آزمایشاتی که توسط تیم پزشکی رئال مادرید بر روی بازیکن ما تونی کروس انجام شد، تشخیص داده شد که او دچار پوبالژی شده و در انتظار تکامل است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала