Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روش جالب و تازه پرز برای جذب امباپه

© AFP 2023 / LLUIS GENEامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.08.2021
عضو شوید
کیلیان امباپه "قریب به یقین" که به رئال مادرید ملحق خواهد شد، زیرا فلورنتینو پرز برنامه جدیدی برای انتقال او در نظر دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ کیلیان امباپه مدت‌هاست که هدف اصلی رئال مادرید است و این امر به دوران حضورش در موناکو بر می‌گردد. فوق ستاره فرانسوی نیز پیش از این از تمایل خود برای بازی در لوس بلانکوس صحبت کرده بود. اکنون گراهام هانتر کارشناس فوتبال اسپانیایی می‌گوید، کیلیان امباپه یا تابستان امسال یا یک سال دیگر به رئال مادرید می‌پیوندد. این در حالی‌ست که امباپه وارد آخرین سال قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن شد.

امباپه در صورتی که قراردادش را تمدید نکند، می‌تواند از جنوری در مورد انتقال رایگان احتمالی تابستان آینده با یکی از باشگاه‌های علاقمند و مدنظرش مذاکره کند.

با این حال هانتر می‌گوید رئال در این پنجره از امضای امباپه ناامید نشده است. او می‌گوید فلورنتینو پرز رئیس رئال می‌تواند به طور جدی برای امضای قرارداد قرضی این مهاجم تلاش کند.

هانتر در پادکست Reach PLC's Transfer Window صحبت کرد و گفت:

"ایده فلورنتینو در مورد جذب امباپه فقط در فکر او نهفته است. و او طبق میل خود راهش را پیش می‌برد. او می‌پذیرد که مجبور است برای زمان طولانی بجنگد تا یک نبرد کوتاه و این تابستان یا تابستان آینده است که امباپه بازیکن رئال مادرید است، در این مورد من مطمئن هستم. اگر در حال حاضر هزینه انتقال وجود دارد یا اگر اکنون قرض داده می‌شود، این مقدار زیادی پول نیاز دارد."

هانتر می‌گوید این وام می‌تواند مشابه زمانی باشد که امباپه در سال 2017 موناکو را ترک کرد، قبل از این‌که در سال 2018 به PSG رفت.

رئال می‌تواند متعهد شود که مبلغی را برای امباپه در تابستان آینده پرداخت کند، حتی اگر از نظر تئوری به صورت رایگان در دسترس باشد.

رئال اکنون نمی‌تواند به طور کامل امباپه را خریداری کند، بنابراین در حال بررسی روش‌های دیگر برای انجام معامله است.

هانتر اضافه کرد:

"من فکر می‌کنم در اسپانیا صحبت‌های حاصل شده زیادی وجود دارد، این چیزی نیست که زیاد در روزنامه‌ها وجود داشته باشد، اما من راهنمایی می‌کنم که این ایده وجود دارد که آنها از شیوه تسلیم شدن موناکو به پاری‌سن‌ژرمن تقلید کنند. هنگامی‌که امباپه به آنجا نقل مکان کرد، ابتدا یک وام با مبلغ تضمین شده در پایان قرارداد قرضی بود."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала