Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش سرمربی چلسی به بازگشت لوکاکو

© REUTERS / ERIC GAILLARDFILE PHOTO: Soccer Football - Ligue 1 - Montpellier v Paris St Germain - Stade de la Mosson, Montpellier, France - December 5, 2020 Paris St Germain coach Thomas Tuchel reacts
FILE PHOTO: Soccer Football - Ligue 1 - Montpellier v Paris St Germain - Stade de la Mosson, Montpellier, France - December 5, 2020 Paris St Germain coach Thomas Tuchel reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.08.2021
عضو شوید
سرمربی چلسی مدعی شد که بازیکنان بیشتری خواهان حضور در ترکیب این تیم هستند.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر می‌رسد که یکی از اصلی ترین اهداف چلسی در نقل و انتقالات تابستانی جذب یک مهاجم طراز اول محسوب می شود.

لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.08.2021
تایید شد؛ ستاره اینتر خواهان بازگشت به چلسی است

در واقع گزارش ها حاکی از آن بوده که پیشنهاد وسوسه انگیز چلسی باعث شده که اینتر به رغم مخالفت اولیه، نرم شود و شرایط فروش لوکاکو را بررسی کند.

به دنبال این خبرها، توماس توخل، سرمربی چلسی پس از تساوی شاکردانش برابر تاتنهام در صحبت با خبرنگاران در خصوص انتقال ستاره بلجیمی اینتر گفت:«روملو لوکاکو بازیکن فوق العاده‌ای است، اکنونا و اما بازیکن اینتر است و من در این شرایط در مورد او صحبت نخواهم کرد.»
سرمربی آبی‌های لندن در ادامه همچنان در این باره گفت:«اعضای هیئت مدیره بازیکن پیشنهاد نمی دهد و شرایط اینگونه نیست. ما در مورد بازیکنان با هیئت مدیره صحبت می کنیم. ما نظرات خود را بیان کرده و در نهایت بازیکنانی را هدف قرار می دهیم که به نظر ما می توانند به بهبود تیم ما کمک کنند که البته این نیز خودش یک چالش است

این در حالیست که جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مطرح ایتالیایی، تایید کرده که ستاره اینتر نیز به باشگاه اعلام کرده که قصد دارد به چلسی بپیوندد.

پس از این ابراز علاقه لوکاکو برای پیوستن به چلسی، حالا سران اینتر در تلاش هستند که این بازیکن را با بیشترین مبلغ ممکن که 130 میلیون یورو تخمین زده شده، به فروش برسانند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала