Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمدید با امباپه مهم‌تر از جذب مسی

© Sputnik / Maxim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر France's Kylian Mbappe, left, comforts Argentina's Lionel Messi after France's 4:3 victory in the World Cup Round of 16 soccer match between France and Argentina, at the Kazan Arena, in Kazan, Russia, June 30, 2018
France's Kylian Mbappe, left, comforts Argentina's Lionel Messi after France's 4:3 victory in the World Cup Round of 16 soccer match between France and Argentina, at the Kazan Arena, in Kazan, Russia, June 30, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد کیلیان امباپه حتی در صورت جذب لیونل مسی نیز در پاریس ماندنی خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، پاریسن جرمن در حال حاضر تمدید قرارداد کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی را در اولویت بالاتری نسبت به خرید لیونل مسی ستاره آرجنتینی می داند.

در حقیقت اکیپ گزارش داده است که پی اس جی هر چقدر هم شرایط مالی خوبی داشته باشد نمی تواند هر دو را با هم حفظ کند و فقط می تواند یکی را در ترکیبش داشته باشد.

در حال حاضر اولویت مدیران قطری پی اس جی این است که قرارداد امباپه را تمدید کنند اما اگر نتوانند این کار را انجام بدهند هیچ بعید نیست که در چهار هفته پایانی نقل و انتقالات حاضر به فروش امباپه شوند.

پاریسی ها می دانند که رئال حاضر است مبلغی در حدود 150 میلیون یورو به آنها برای خرید کیلیان بپردازد که با این پول می توانند دستمزد نجومی مسی را هم تمدید کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала