Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر خوش به میلان؛ ایبرا بزودی بر‌می‌گردد+عکس

© REUTERS / DANIELE MASCOLOزلاتان إبراهيموفيتش
زلاتان إبراهيموفيتش - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2021
عضو شوید
زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سویدنی میلان در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی، از بهبودی کامل خود از بند مصدومیت و بازگشت قریب الوقوعش به میادین مسابقات خبر داد و هواداران روسونری را از نگرانی خارج کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه های ایتالیایی، زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سویدنی میلانی ها از ماه می به دلیل مصدومیت زانو از میادین دور بود و بر همین اساس، حضور در تیم ملی سویدن و رقابت های قهرمانی جام ملت های اروپا (یورو 2020) را اجباراً از دست داد و در ماه جون، تحت عمل جراحی مفصل زانوی پای چپ قرار گرفت.

میلان رقابت های خود در چارچوب مسابقات فصل جدید سری آ را روز دوشنبه 23 آگوست در خارج از خانه مقابل سمپدوریا آغاز می کند و ابراهیموویچ در میلانلو (کمپ تمرینی میلان) مشغول به کار است تا برای حضور در این بازی آماده شود.

این بازیکن 39 ساله در یک استوری اینستاگرامی اعلام کرد که به زودی به میادین بازمی گردد. او همچنین پیام مشابهی را در توییتر منتشر کرد و گفت به زودی برمی گردد.

ابراهیموویچ در فصل گذشته 26 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد؛ بنابراین میلان در تابستان اولیویه ژیرو را از چلسی به خدمت گرفت تا در فصلی که برای اولین بار در هفت سال گذشته در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کند، یک گزینه جایگزین برای زلاتان در اختیار داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала