Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

داخل شکم گوشی نوکیای جان سخت نسل پنجم را ببینید + ویدیو

عضو شوید
علاقه‌مندان نوکیا، پس از دریافت گوشی نوکیای جان ساخت جدید به نام ایکس آر 20 آن را باز کردند تا مشخصات داخل آن را دریابند.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت نوکیا از عرضه گوشی جان سخت جدیدی به نام ایکس آر 20 خبر داده که یک گوشی مقاوم در برابر ضربه و شوک و رطوبت بوده و 549 دالر قیمت دارد.

یک بلاگر نحوه عملکرد نوکیا ایکس آر 20 را از داخل بررسی کردو روند باز نمودن آن را ویدیو گرفت.

وی به طور جداگانه خاطرنشان کرد که از وجود نوارهای لاستیکی در لبه های کناری شگفت زده شده است - آنها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که گوشی به‌طور ایمن در دست قرار گرفته و در صورت نفوذ رطوبت لغزش نمی‌کند.

باگر با جداسازی کامل گوشی، تلاش کرد گوشی را به نیم کند، ولی قادر به این کار نشد. وی اظهار داشت که یک قاب فلزی از گوشی محافظت می‌کند و یک قاب پشتی پلاستیکی تقویت شده از آن در برابر تغییر شکل محافظت می‌کند.

گوشی یادشده مجهز به سیستم عامل اندروید 11 بوده و از پردازنده کوالکوم اسنپ دراگون 480 بهره می‌گیرد. 128 گیگابایت حافظه داخلی و امکان نصب کارت حافظه حداکثر 512 گیگابایتی از جمله قابلیت‌های این گوشی است.

ایکس آر 20 دارای 6 گیگابایت حافظه رم بوده و به نمایشگر 6.67 اینچی تمام اچ دی با دقت 2040 در 1080 پیکسل مجهز است.

دوربین سلفی این گوشی 8 مگاپیکسلی بوده و باتری 4630 میلی آمپری آن با فناوری چارچ بی سیم 15 واتی کیو آی هم سازگاری دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала