Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دردسرهای بارسلونا پس از لیونل مسی

© AFP 2023 / LLUIS GENELionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2021
عضو شوید
جدایی لیونل مسی از بارسلونا برای این باشگاه عواقب زیادی به همراه دارد.

به گزارش اسپوتنیک، جدایی لیونل مسی از بارسلونا عواقب زیادی برای این تیم خواهد داشت و کاتالان‌ها برای کسب عناوین قهرمانی با دردسرهای زیادی مواجه شدند.

مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2021
آغاز مذاکرات جدی مستقیم پی‌اس‌جی با مسی

نشریه «دِیلی میرر» اعلام کرد سازمان لالیگا با تصویب قوانین جدید موانع مالی و ساختاری زیادی برای بارسلونا ایجاد کرد و این باشگاه نتوانست حقوق مدنظر لیونل مسی را پرداخت کند تا فوق ستاره آرجنتینی حاضر به امضای قرارداد جدید با بارسا نشود. آن هم در شرایطی که طرفین به توافق دست یافته بودند.

جدایی مسی باعث می‌شود تا بخش عمده‌ای از درآمدهای بارسلونا کاهش یابد و این باشگاه نتواند از قِبَل این نابغه فوتبال همچون گذشته درآمدزایی کند. وجود این بازیکن قدرت بارسا را در مصاف با رقبا به شدت افزایش می‌داد و لارها او توانسته بود نتایج را به تنهایی به سود این این تیم تغییر دهد.

این موضوع به سود رئال مادرید رقیب سنتی کاتالان‌ها خواهد بود و در غیاب مسی سفیدها بخت بیشتری بای کسب جام‌ها خواهند داشت. مهم‌ترین اتفاق هم این است که در صورت حضور مسی در پاری‌سن‌جرمن، کیلیان امباپه ستاره اول خط حمله این تیم نیست و رئال مادرید می‌تواند برای جذب او جدیت بیشتری داشته باشد.

فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید رویای جذب امباپه را از قبل داشته و با انتقال مسی به پاری‌سن‌ژرمن جذب این بازیکن آسان‌تر خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала