Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاپورتا و تیر خلاص: هیچ شانسی برای جذب دوباره مسی وجود ندارد؛ او باید به تیم جدیدش فکر کند

© AFP 2023 / LLUIS GENESpanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona.
Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2021
عضو شوید
لاپورتا رئیس بارسلونا در جریان‌یک نشست خبری در خصوص جدایی ناگهانی مسی از بلوگرانا صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، نشست خبری خوآن لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا پس از انتشار بیاینه رسمی این تیم مبنی بر جدایی فوق ستاره این تیم لیونل مسی، از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت کابل در مقر باشگاه با حضور اعضای هیئت مدیره، پیشکسوتان باشگاه و‌ رسانه ها انجام شد.

مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2021
یک جدایی تکان‌دهنده و باورنکردنی؛ مسی سرخط تمام رسانه‌های اسپانیا + عکس

لاپورتا که بعد از انتخابش بعنوان رئیس جدید بارسا ماموریت سختی برای نگه داشتن و تمدید قرارداد لیونل‌ مسی داشت، با وجود خوش بینی های فراوان و وعده های فراوانی که به هواداران داده بود، بازنده میدان شد و سرانجام جدایی تلخ ستاره بی بدیل باشگاه‌ در دوران کاری‌ ریاست او توسط باشگاه اعلام شد.

خوان لاپورتا صحبت هایش را در خصوص وضعیت مالی باشگاه آغاز کرد و گفت:«وضعیت مالی باشگاه فاجعه بار تر از آن »چیزی بود که تصور میشد. همه چیز منهدم شده است. من نباید تصمیمی میگرفتم که آینده باشگاه را تحت تاثیر قرار دهد. در واقع باید بگویم قوانین فیرپلی مالی ما را بلوکه کرده و دست های مان را بسته کرده است.»

لاپورتا گفت:«من بخاطر هیچ بازیکنی کاری را انجام نمیدم که آینده باشگاه را تحت تاثیر قرار دهد، باشگاه از همه بازیکنان بزرگتر است.»

رئیس بارسلونا در مهم ترین صحبتش که شاید خیلی ها منتظر آن بودند، مهر تایید به جدایی مسی زد و گفت:«عصر جدیدی در باشگاه بدون حضور مسی آغاز خواهد شد. ما از لئو ممنونیم.»

لاپورتا در خصوص مسی گفت: نمیخواهم امید دروغی بدهم، اما هیچ شانسی برای جذب مجدد مسی وجود ندارد. لالیگا به زودی شروع میشود . وی میتواند به سایر انتخاب‌هاش توجه کند.»

لاپورتا در ادامه در خصوص تمدید با مسی گفت:«برنامه ما این بود که با توجه به حفظ قوانین فیرپلی با مسی قرارداد 5 ساله امضا کنیم و حقوق 2 فصل آن را طی مدت این قرارداد پرداخت کنیم، مسی آن را قبول کرد و همه چیز به خوبی پیش رفت، اما لالیگا آن را نپذیرفت.»

رییس باشگاه بارسلونا تصریح کرد:«در همین خصوص با برخی بازیکنان برای کاهش دستمزد صحبت کردیم اما آنها به صراحت اعلام کردند که نه! ما حقوق خود را کم نمیکنیم . بنابراین راه دیگری وجود نداشت، زیرا باشگاه به خطر می‌افتاد.»

لاپورتا ادامه داد:«ما برای ثبت قرارداد 25 میلیونی مجبور بودیم که 100 میلیون کاهش دستمزد داشته باشیم، بنابر این من احساس گناه نمیکنم، من هرچه توانستم برای حفظ مسی انجام دادم. من وقتی وارد باشگاه شدم وضعیت را در این حد بد نمیدیدم. مسی میتواند به سایر تیم‌ها فکر کند، ما دیگر قادر به ثبت قرارداد وی نخواهیم بود.»

رئیس باشگاه در پایان صحبت‎‌هایش در خصوص دو خرید جدید این تیم گفت:«ممفیس دپای، سرخیو آگوئرو و دیگر خریدهای جدید ما به این دلیل اینجا هستند، چون شرایط خاصی را پذیرفته‌اند. ما با انگیزه‌تر از همیشه هستیم. ارائه بازی‌های سطح بالایی از ما خواسته خواهد شد و ما آماده‌ایم تا چالشی را بدون مسی داشته باشیم، بارسا همچنان به شادی ادامه می‌دهد.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала