Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پس‌لرزه‌های یک جدایی تلخ؛ طعنه هواداران خشم‌گین به گریزمن: مسی بخاطر تو از بارسا رفت + غکس

© AP Photo / Joan Monfortمسی و گریزمن
مسی و گریزمن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2021
عضو شوید
مهاجم فرانسوی بارسلونا به صورت خشم‌گین از سوی هواداران این تیم هو شد.

به گزارش اسپوتنیک، صبح امروز برخی هواداران بارسلونا که از بیانیه‌ای شب گذشته باشگاه از جدایی لیونل مسی ناراحت و خشمگین بودند، مقابل در ورودی محل تمرین این تیم تجمع کردند.

Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2021
لاپورتا و تیر خلاص: هیچ شانسی برای جذب دوباره مسی وجود ندارد؛ او باید به تیم جدیدش فکر کند

آنتوان گریزمن، مهاجم فرانسوی هنگام ورود با موترش، از سوی هواداران خشم گین هو شد و فریاد زدند "مسی به خاطر تو رفت!". باشگاه بارسلونا شب گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که به دلیل سقف دستمزدهای تعیین شده از سوی سازمان لالیگای اسپانیا، راه‌حلی برای تمدید قرارداد لیونل مسی پیدا نکرده و به همین دلیل این مهاجم آرجنتینی دیگر پیراهن بارسا را به تن نخواهد کرد.

گریزمن که در تابستان 2019 پس از پنج سال حضور در اتلتیکومادرید به بارسلونا پیوست و تاکنون در 99 بازی 35 گل برای آبی‌واناری‌ها به ثمر رسانده است، در این تابستان شایعه جدایی‌اش از این تیم مطرح بوده است.

او در حالی  تا سال 2024 با بارسلونا قرارداد دارد که مدیران باشگاه پیش از این به او پیشنهاد فسخ قرارداد داده بودند تا بتوانند با کاهش مجموع دستمزدهای پرداختی، قرارداد مسی را تمدید کنند، اما این مهاجم فرانسوی این پیشنهاد را رد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала