Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مکالمه مسی و پوچتینو؛ پی‌اس‌جی برای جذب ستاره آرجنتینی دست به‌کار شد

© AP Photo / SERGIO PEREZلیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain
لیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2021
عضو شوید
باشگاه پاری‌سن‌جرمن برای جذب لیونل مسی با این بازیکن تماس گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، پنجشنبه شب میان لیونل مسی و مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری‌سن‌جرمن تماس برقرار شده و طرفین مکالمه داشته اند. این نخستین قدمی است که برای انتقال آزاد مسی به پی اس جی برداشته شده است.

Messi- Ramos - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2021
نخستین سیگنال از تیم جدید لیونل مسی؛ راموس مسی را فالو کرد + عکس

جیانولکا دی مارزیو، روزنامه نگار سرشناس اعلام کرد که پاری‌سن‌جرمن بلافاصله پس از اعلام جدایی رسمی مسی، با این بازیکن وارد مذاکره شده است. البته رادیو مونت کارلو اعلام کرد که جذب مسی باتوجه به حقوق بسیار بالایی که می خواهد سخت خواهد بود.

چند روز پیش بود که نیمار تصویری از خود را در کنار مسی منتشر کرد. در این تصویر مسی در کنار مارکو وراتی، نیمار، دی ماریا و پارادس است و همین باعث خشم آبی اناری ها شده است.از زمانی که نیمار در سال 2017 از بارسلونا جدا شد همواره خبرهای زیادی درباره همبازی شدن دوباره او با مسی وجود داشته است.

نیمار رابطه بسیار صمیمانه ای با مسی دارد تا جاییکه حتی بعد از شکست در فینال کوپا آمه ریکا، از اینکه مسی جام را بالای سر برد ابراز خوشحالی کرد. در سال‌های اخیر همواره بحث بازگشت نیمار به بارسلونا مطرح بوده است اما باتوجه به تمدید طولانی مدت این بازیکن برازیلی با باشگاه پاریسی این بار بحث حضور مسی در تیم پاریسی مطرح است.

به احتمال بسیار زیاد باتوجه به حضور نیمار در پاری‌سن‌جرمن و رابطه بسیار خوبی که با مسی دارد این بازیکن راهی تیم پاریسی شود.

باشگاه بارسلونا یکی از خاص‌ترین شب‌های تاریخ خود را تجربه کرد. این باشگاه اسپانیایی شوک بزرگی به هواداران خود وارد کرد و شب گذشته رسما جدایی مسی را اعلام و تاکید کرد که با این بازیکن برای ماندن و تمدید قرارداد به توافق نرسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала