Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش لاپورتا به حضور احتمالی مسی در پی‌اس‌جی

© REUTERS / Marcelo Del PozoEl capitán del FC Barcelona Leonel Messi
El capitán del FC Barcelona Leonel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2021
عضو شوید
رییس باشگاه بارسلونا به حضور احتمالی فوق ستاره پیشین این تیم در پاری‌سن‌جرمن واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته باشگاه بارسلونا به صورت رسمی اعلام کرد که تمدید قرارداد با لیونل مسی امکان پذیر نیست و این ستاره آرجنتینی آبی اناری پوشان را ترک می‌کند.

Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2021
لاپورتا و تیر خلاص: هیچ شانسی برای جذب دوباره مسی وجود ندارد؛ او باید به تیم جدیدش فکر کند

تصمیم باشگاه بارسلونا و مسی از شب گذشته بسیار مورد توجه بوده و سروصدای زیادی را به دنبال داشته است. برای شفاف سازی ابعاد و دلایل عدم تمدید قرارداد مسی، خوان لاپورتا به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا امروز نشست خبری برگزار کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

لاپورتا در پاسخ به پرسش یک خبرنگار در مورد حضور احتمالی لیونل مسی در پاری‌سن‌جرمن گفت:«دوست داشنم که او در بارسلونا ادامه میداد آنچه برای مسی رخ خواهد داد دیگر مربوط به من نمی‌شود، درخصوص علاقه پاری‌سن‌جرمن به مسی مطمئن نیستم ولی همیشه گفته شده که او گزینه‌های دیگری دارد.»

پی‌اس‌جی به‌دنبال کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان است. با توجه به اینکه مسی یک هدف دست‌یافتنی است ممکن است ناصر الخلیفی را متقاعد کند که کیلیان ام‌باپه را به رئال مادرید بفروشد تا بتواند هزینه دستمزد مسی را جبران کند.

پاری‌سن‌‌جرمن در حال حاضر برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آماده می‌شود و مسی شاید بالاترین دستمزد خود را به‌عنوان یک بازیکن حرفه‌ای دریافت کند و بار دیگر بتواند در کنار نیمار، یکی از صمیمی‌ترین دوستانش زندگی و بازی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала