Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان کار لیونل مسی در بارسا؛ جلسۀ سرنوشت‌ساز رییس تا ساعاتی دیگر

© AFP 2023 / LLUIS GENESpanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona.
Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا اعلام کرد موانع اقتصادی و ساختاری باعث شده نتوانند قراردادی با لیونل مسی امضا کنند.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که در روز های اخیر به نظر می رسید که تمدید قرارداد مسی و بارسلونا در مسیر مثبتی قرار دارد و این اتفاق رخ خواهد داد، اما اکنون ورق به طور کامل برگشته است.

مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.08.2021
فوری: مسی از بارسا جدا شد

خوان لاپورتا امروز از ساعت 1:30 به وقت کابل در یک نشست خبری حاضر خواهد شد تا توضیحاتی را در مورد عدم تمدید قرارداد لیونل مسی ارائه کند.

بسیاری از فوتبال‌دوستان هنوز هم از شنیدن خبر جدایی مسی از بارسلونا، باشگاهی که او بیش از دو دهه در آن حضور داشت حیرت زده هستند.

به همین جهت لاپورتا فردا پاسخگوی سوالات خبرنگاران در این راستا خواهد شد. انتظار می رود لاپورتا در این نشست همچنین مواضع خود در مورد قوانین جدید لالیگا را اعلام کند.

خیلی‌ها متعقدند خبر جدایی مسی از بارسلونا در واقع تلاشی برای تحت فشار گذاشتن تباس و لالیگا برای لغو قرارداد با شرکت «cvc» است. اگر این جنگ ابعاد رسانه‌ای گسترده‌تری بیابد و مخالفت‌های علیه تباس بیش‌تر شود، بارسلونا پیروز این نبرد می‌شود و حتی با وجود فسخ قرارداد و نبودن پول زیاد در بساط بارسلونا، مسی تمدید می‌کند. البته این‌ها فقط گمانه‌زنی است و تا تحقق واقعیت باید چند روزی صبر کرد.

به این ترتیب پس از سال‌ها لئو مجبور به ترک نوکمپ شده و خوان لاپورتا مدیر محبوب او هم نتوانسته راضی‌اش کند. در حالی بارسایی‌ها به وضوح مسائل مالی را دلیل جدایی مسی برشمرده‌اند که پیش از این گفته شده بود او با کاهش 50 درصدی حقوقش هم موافقت کرده است.

به هر حال، باید منتظر نسشت خبری رییس باشگاه بود تا توضیحات مفصل در خصوص پایان کار ابرستاره در بارسلونا را ارائه کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала