Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اطمینان مدیران چلسی از جذب ستاره اینتر

© REUTERS / Massimo PincaRomelu Lukaku - Inter
Romelu Lukaku - Inter - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2021
عضو شوید
فابریزیو رومانو خبرنگار اسکای اسپورت مدعی‌ است که چلسی به جذب لوکاکو از اینترمیلان اطمینان قطعی دارد و این انتقال بزودی نهایی خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، روملو لوکاکو ستاره دو فصل اخیر اینتر و بهترین بازیکن فصل پیش سری آ که سابقه پوشیدن پیراهن چلسی را دارد، با پیشنهاد مالی خوبی از سوی این باشگاه مواجه شده و گفته می‌شود که پاسخ این بازیکن به پیشنهاد آبی‌ها مثبت است.

با توجه به همین موضوع چلسی از جذب این بازیکن مطمئن است و فابریزیو رومانو خبرنگار مطرح ایتالیایی مدعی‌ست که سران این تیم بزودی این انتقال را رسمی خواهند کرد.

براساس گزارش رومانو، پیشنهاد چلسی برای لوکاکو، 120 میلیون یورو خواهد بود و این باشگاه 12 میلیون یورو به این بازیکن بلجیمی دستمزد خواهد داد.

لوکاکو در سن 18 سالگی و در فصل 2011-2012 (فصلی که چلسی به نخستین قهرمانی اروپایی خود رسید) به عنوان پدیده لیگ بلجیم به چلسی پیوست، اما با بی‌مهری روبرتو دی‌متئو سرمربی آن زمان آبی‌ها روبه‌رو شد و در ادامه به تیم‌های وست‌برومویچ، اورتون، یونایتد رفت و حالا در آستانۀ بازگشت به این تیم قرار دارد.

گفته می‌شود که در صورت جذب این بازیکن از سوی چلسی، احتمال پیوستن حکیم زیاش به میلان متصور است و این بازیکن مراکشی می‌تواند لندن را به مقصد میلان ترک کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала