Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ابتلأ ستاره یونایتد به ویروس کرونا در آستانۀ آغاز لیگ برتر+ عکس

© AP PhotoManchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season
Manchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2021
عضو شوید
با تایید باشگاه منچستریونایتد، جسی لینگارد مهاجم جوان این تیم به ویروس کرونا مبتلأ شده و در هفته اول لیگ برتر غایب خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، لیگ برتر انگلیس تا یک هفته دیگر آغاز خواهد شد و منچستریونایتد در نخستین بازی فصل در ورزشگاه الدترافورد میزبان لیدز یونایتد است.

اوله گونار سولسشر سرمربی منچستریونایتد که این فصل به دنبال قهرمانی است، در این بازی حساس جسی لینگارد ستاره جوان و انگلیسی خود را در اختیار نخواهد داشت زیرا این بازیکن به ویروس کرونا مبتلأ شده و مجبور است تا 10 الی 15 روز را در قرنطینه سپری کند.

به این ترتیب لینگارد ضمن بازی دوستانه برابر اورتون که قرار است امروز برگزار شود، در هفته اول لیگ برتر غایب خواهد بود و دیده شود که می‌تواند در هفته دوم برابر ساوتهمپتون به میدان برود  یا خیر.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала