Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه نزدیک‌تر از همیشه به رئال

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2021
عضو شوید
خبرنگار اسپانیایی مدعی شده است که کیلیان امباپه می‌تواند از پی‌اس‌جی جدا شود.

به گزارش اسپوتنیک، آندرس اونروبیا خبرنگار اسپانیایی که در حوزه فوتبال فرانسه فعالیت می کند گزارش داده است که کیلیان امباپه از هر زمان دیگری به جدایی از پی اس جی نزدیک تر است.

در حقیقت کیلیان می داند که با خرید احتمالی مسی جایی برایش در پاریس نخواهد بود. از طرفی پاریسی ها با خرید لئو از نظر پرداخت دستمزدها باید صرفه جویی کنند و از سویی کیلیان حس می کند که وقتش رسیده که از پاریس برود چرا که نمی خواهد در آن جا زیر سایه مسی یا نیمار قرار بگیرد و می خواهد در جایی باشد که خودش ستاره باشد.

انتقال قریب الوقوع مسی به پاریس بدون تردید بهترین خبر برای رئال در زمینه خرید امباپه است چرا که کیلیان از هر زمان دیگری به پوشیدن پیراهن رئال مادرید نزدیک خواهد شد. فعلا کمتر از چهار هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی مانده و به نظر می رسد که انتقال کیلیان به رئال مادرید به زودی محقق خواهد شد.

هر چند که پی اس جی در این تابستان ترکیبی کهکشانی را ساخته اما نظر امباپه عوض نشده و این بازیکن همچنان مصرانه به حضور در رئال مادرید می اندیشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала