Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقال مسی به پی‌اس‌جی؛ برادر امیر قطر تایید کرد + عکس

© AP Photo / Christophe EnaBarcelona's Lionel Messi reacts after a missed a penalty shot during the Champions League, round of 16, second leg soccer match between Paris Saint-Germain and FC Barcelona at the Parc des Princes stadium in Paris on Wednesday, March 10, 2021
Barcelona's Lionel Messi reacts after a missed a penalty shot during the Champions League, round of 16, second leg soccer match between Paris Saint-Germain and FC Barcelona at the Parc des Princes stadium in Paris on Wednesday, March 10, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2021
عضو شوید
خالد بن حمد بن خلیفه آل ثانی، تایید کرد که مذاکرات باشگاه پاریسن‌جرمن با لیونل مسی بسیار به خوبی پیش رفته و ستاره آرجانتینی تا چند روز دیگر با این باشگاه قرارداد امضأ خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آن‌ که باشگاه بارسلونا اعلام کرد که به دلیل قوانین لالیگا و مشکلات مالی قادر به ثبت قرارداد مسی نیست و این بازیکن می‌تواند به باشگاه دیگر بپیوندد، شایعات در مورد پیوستن این بازیکن به باشگاه‌هایی چون سیتی، چلسی و پاریسن‌جرمن اوج گرفت.

در این میان سیتی اعلام کرد که قصد جذب ستاره آرجانتینی را ندارد و چلسی نیز تا هنوز پیشنهاد رسمی به ستاره سابق بارسلونا نداشته است.

با این حال پاریسن‌جرمن تنها تیمی است که توان و تصمیم جذب مسی را دارد و گفته می‌شود که طرفین مذاکرات را نیز آغاز کرده‌اند.

در همین حال خالد بن حمد بن خلیفه آل ثانی برادر امیر قطر، تایید می‌کند که مذاکرات باشگاه پاریسن‌جرمن با لیونل مسی بسیار به خوبی پیش رفته و ستاره آرجانتینی تا چند روز دیگر با این باشگاه قرارداد امضأ خواهد کرد.

وی در این مورد در توییتر نوشت:" مذاکرات رسمی به پایان رسید. بزودی این خبر رسمی می‌شود #مسی".

گفته می‌شود که مسی قراردادی 2 ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم با پی‌اس‌جی خواهد بست و این باشگاه می‌خواهد تا آخر هفته (یکشنبه) کار انتقال را تمام کند و پدر این ستاره آرجانتینی نیز قرار است تا ساعات آینده با سران پی‌اس‌جی دیدار کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала