Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بی‌خیال فوتبال؛ درخشش زیدان در تنیس + ویدیو

© AP Photo / Michel EulerFormer France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.
Former France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2021
عضو شوید
زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید، از تمرینات خودش در رشته تینس ویدیویی منتشر کرده که نشان می‌دهد در این رشته ورزشی نیز دست بالایی دارد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از استعفای زیدان از هدایت رئال مادرید، این سرمربی موفق بدون تیم است و در حال حاضر از تعطیلات خودش لذتب می‌برد.

او در چند هفته آخر عکس‌های از خودش، همسر و فرزندانش در مکان‌های شیک و مجلل به نشر رساند که نشان دهند خوش‌گذرانی او پس از یک دوره کاری بسیار سخت در رئال بود.

این سرمربی موفق امروز ویدیویی از جریان تمرینات خودش نیز نشر کرد تا نشان دهد که بی‌خیال ورزش نشده و هنوز به فزیک خودش اهمیت قایل است.

این ویدیو اما نشان می‌دهد که او بی‌خیال فوتبال شده است زیرا سرمربی فرانسوی تمرین تینس می‌کند و خبر از زمین سبز فوتبال و توپ بزرگ نیست.

View this post on Instagram

A post shared by zidane (@zidane)

در ویدیوی منتشر شده، زیدان حرکات تنیس را به بسیار خوبی انجام می‌دهد و مشخص است که وی در این رشته ورزشی نیز مهارت‌های خوبی دارد.

زیدان در حالی در به تمرینات تنیس می‌پردازد که وی از گذشته‌ها به این رشته علاقه داشت و گاه گاهی هم دیدار ستاره‌های نام‌داری چون نادال و فدرر را از نزدیک نیز تماشا می‌کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала