رایزنی نماینده ویژه ایران برای افغانستان با عبدالله عبدالله و حنیف اتمر درباره اوضاع این کشور

© https://www.facebook.com/Dr.AbdullahAbdullahرایزنی نماینده ویژه ایران برای افغانستان با عبدالله عبدالله و حنیف اتمر درباره اوضاع این کشور
رایزنی نماینده ویژه ایران برای افغانستان با عبدالله عبدالله و حنیف اتمر درباره اوضاع این کشور - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.08.2021
عضو شوید
نماینده ویژه وزارت خارجه ایران در امور افغانستان با رییس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان و نیز وزیر خارجه این کشور رایزنی و تبادل نظر کرد.

رایزنی فرستاده ایران در امور افغانستان با عبدالله عبدالله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2021
رایزنی فرستاده ایران در امور افغانستان با عبدالله عبدالله
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، محمد ابراهیم طاهریان نماینده ویژه وزارت امور خارجه ایران در امور افغانستان امروز در تماس تیلیفونی با عبدالله عبدالله رییس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان در خصوص آخرین وضعیت جاری در افغانستان و روند صلح و گفت‌وگوهای میان افغانستانی ها رایزنی و تبادل نظر کرد.  

عبدالله عبدالله ضمن تشکر از مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حمایت و تسهیل روند صلح افغانستان، اهمیت تداوم این حمایت ها را مورد تاکید قرار داد.

محمد ابراهیم طاهریان همچنین با محمد حنیف اتمر وزیر امور خارجه افغانستان از طریق تماس تیلیفونی گفت‌وگو کرد. 
در این گفتگو، طرفین در خصوص آخرین تحولات افغانستان بحث و تبادل نظر کردند. همچنین در زمینه اهمیت روندهای جاری صلح افغانستان به ویژه تداوم گفت‌وگوهای میان افغانستانی ها در تهران رایزنی و مذاکره صورت گرفت.

یادآوری می کنیم، که فرستاده ویژه ایران در حالی با رییس شورای عالی مصالحه ملی و وزیر خارجه افغانستان گفت و گو کرده است، که در روزهای پیسین مرکز چند شهر به دست جنگجویان گروه طالبان افتاده است. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала