Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سد بزرگ در راه پیوستن مسی به پی‌اس‌جی

© AP Photo / Manu FernandezЛионель Месси в защитной маске в отеле (13 августа 2020). Лиссабон
Лионель Месси в защитной маске в отеле (13 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.08.2021
عضو شوید
ممکن است به دلیل بخاطر مسائل مالی و میزان دستمزد باشگاه پاریسن‌جرمن، این باشگاه نتواند مسی را جذب کند زیرا گروهی از اعضای بارسا به کمیسیون اروپا، در مورد میزان درآمد و حقوق بازیکنان شکایت کرده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، به روز پنجشنبه و پس از آن که باشگاه بارسلونا اعلام کرد که دوران مسی در این باشگاه پایان یافته است، باشگاه پاریسن‌جرمن با وکلای این بازیکن وارد مذاکره شد و به نظر می‌رسد که بزودی به توافق نهایی دست یابند و این فوق‌ ستاره آرجانتینی راهی پاریس شود.

Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Paris St Germain v FC Barcelona - Parc des Princes, Paris, France - March 10, 2021 Paris St Germain's Angel Di Maria with Barcelona's Lionel Messi after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.08.2021
پیشنهاد پی‌اس‌جی به دست مسی رسید؛ پاریسی‌ها در انتظار پاسخ مثبت لئو

پاریسی‌ها اما در راه جذب این بازیکن به مشکل بزرگی برخورده اند زیرا گروهی از اعضای بارسا به کمیسیون اروپا، در مورد میزان درآمد و حقوق بازیکنان شکایت کرده‌اند.

در این شکایت که به صورت مستند ارائه شده است، نشان داده شده که باشگاه پاریسن‌جرمن قوانین مالی جوانمردانه را نقض کرده و نسبت حقوق و درآمد این تیم در فصل 2019-2020، 99 درصد بوده که این نسبت برای بارسلونا عدد 54 درصد بوده است.

اسناد این تخلف توسط وکیل معتبر به نام خوان برانکو و به نمایندگی از برخی شریک‌های باشگاه بارسلونا ارائه شده و در آن از نقض قوانین در پرداخت بازیکنانی چون نیمار و امباپه نیز اشاره شده است.

گفته می‌شود که اگر این موضوع قبل از ثبت قرارداد مسی ثابت شود، می‌تواند به ضرر پی‌اس‌جی باشد، در غیر آن پس از ثبت قرارداد کار از دست کمیسیون اروپا نیز ساخته نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала