Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انصراف پی‌اس‌جی از جذب ستاره یونایتد بخاطر مسی

© Phil NobleManchester United - Milan - Uefa Avrupa Ligi
Manchester United - Milan - Uefa Avrupa Ligi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.08.2021
عضو شوید
باشگاه پاریسن‌جرمن که قصد به خدمت گرفتن پُل پوگبا را داشت، حالا از جذب وی منصرف شده است زیرا آن‌ها به دنبال به خدمت گرفتن لیونل مسی هستند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه پاریسن‌جرمن قصد داشت تا قبل از پایان پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، پُل پوگبا را منچستریونایتد به خدمت بگیرد و خط میانی تیمش را تقویت کند اما جذب این بازیکن فرانسوی پس از اعلام جدایی مسی از بارسلونا، در معرض خطر افتاد.

این باشگاه که حالا به صورت جدی به دنبال جذب مسی است و عملاً از جذب پوگبا منصرف شده است زیرا توان پرداخت دستمزد این بازیکن را نخواهد داشت.

در صورت پیوستن مسی به پی‌اس‌جی، این باشگاه در کنار نیمار، امباپه، راموس یک ستاره دیگر خواهد داشت که دستمزد همگفت دریافت خواهد کرد و این موضوع سبب می‌شود تا این باشگاه ستاره دیگری جذب نکند و بخش بزرگی از عایدش را هزینه پرداخت دستمزد این بازیکنان کند.

با توجه به انصراف پی‌اس‌جی از جذب پوگبا، حالا باشگاه یوونتوس تنها باشگاهی است که به دنبال جذب پوگبا است و در صورتی که یونایتد توافق کند، این هافبک توانا به تورین باز خواهد گشت.

گفته می‌شود که پاریسن جرمن پیشنهاد دوساله با دستمزد 35 میلیون یورویی در سال به مسی ارائه داده است و گفته می‌شود که این بازیکن بزودی به پیشنهاد ارائه شده پاریسی‌ها پاسخ مثبت خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала