Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دورتموند 3 - وهن ویسبادن 0؛ آغاز قدرت‌مندانه جام حذفی با هت‌تریک هالند

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.08.2021
عضو شوید
بوروسیا دورتموند موفق شد با هت تریک ارلینگ هالند ستاره نارویایی خود به دور یک شانزدهم نهایی جام حذفی آلمان صعود کند.

به گزارش اسپوتنیک، از ساعت 23:15 شنبه شب، دو تیم وهن ویسبادن و بروسیا دورتموند از دور اول مرحله جام حذفی دی اف بی پوکال در ورزشگاه بریتا آرنا به مصاف هم رفتند.

این اولین دیدار رسمی زنبورها زیر نظر مارکو رز سرمربی جدید بود و البته آن‌ها توانستند در مقابل تیم دسته سومی وهن ویسبادن عملکرد خوبی داشته باشند. در این دیدار مارکو رز با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره خود وارد میدان شد و بیشتر قصد محک زدن بازیکنان جوان را داشت. 

در نیمه اول زنبورها حاکم مطلق توپ و میدان بودند و اجازه پیشروی به بازیکنان میزبان را نمی‌دادند. در دقیقه بیست و ششم، ارلینگ هالند موفق شد با پاس گل مارکو رویس، گل اول را وارد دروازه حریف خود. تنها پنج دقیقه پس از این گل، دورموند صاحب یک ضربه پنالتی شد و حساب کار را دو برابر کرد و نیمه اول با پیروزی 2-0 دورتموند به پایان رسید. 

در نیمه دوم میزبان کار را بهتر آغاز کرد، اما باز هم این هالند بود که دروازه وهن ویسبادن را برای بار سوم گشود. تا پایان بازی نیز میزبان چند فرصت گلزنی داشت، اما در نهایت این دیدار با نتیجه 3-0 به سود دورتموند به پایان رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала