Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازی‌های دوستانه باشگاهی؛ شکست قهرمان اسپانیا برابر فاینورد

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کیران ترپیر مدافع انگلستانی اتلتیکو مادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
کیران ترپیر مدافع انگلستانی اتلتیکو مادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.08.2021
عضو شوید
اتلتیکومادرید در آخرین دیدار دوستانۀ پیش فصل در ورزشگاه دکویپ به مصاف فاینورد رفت و برابر این تیم شگست خورد.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های لالیگا، هفته پیشرو آغاز خواهد شد و اتلتیکومادرید تلاش دارد تا خودش را به بهترین شکل ممکن برای این رقابت‌ها و دفاع از عنوان قهرمانی آماده سازد.

این تیم امشب در آخرین  دیدار دوستانۀ پیش فصل در ورزشگاه دکویپ به مصاف فاینورد رفت و برابر این تیم با نتیجه 1-2 شکست خورد.

فاینورد که در این دیدار میزبان بود، در دقیقه 18 توسط لینسن از اتلتیکو مادرید پیش افتاد اما در ادامه آنخل کوره آ در دقیقه 83 برای اتلتیکو مادرید بازی را مساوی کرد.

در دقایق پایانی اما بانیس گل برتری فاینورد را به ثمر رساند. ضمن اینکه اتلتیکو مادرید از دقیقه 42 با اخراج کاراسکو، 10 نفره شد و تا پایان ده نفره کار را دنبال کرد.

اتلتیکومادرید قرار است پس از این دیدار به اسپانیا برگردد و یک شنبه هفته آینده در چهارچوب هفته نخست لالیگا به مصاف سلتاویگو برود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала