Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هیچ بازیکنی در تاریخ فوتبال به اندازه مسی برای باشگاهش موفقیت خلق نکرده

© REUTERS / Nacho DoceДевушка фотографируется напротив граффити с изображением игрока ФК "Барселона" Лионель Месси в Испании
Девушка фотографируется напротив граффити с изображением игрока ФК Барселона Лионель Месси в Испании  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.08.2021
عضو شوید
گری لینکر مهاجم سابق بارسلونا با ادای احترام آنلاین به لیونل مسی، به خروج این بازیکن از باشگاه کاتالانی واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، پنجشنبه شب گذشته، باشگاه بارسلونا در بیانیه‌ای به صورت رسمی اعلام کرد که قرارداد لیونل مسی تمدید نخواهد شد و کاپیتان و اسطوره این باشگاه، دیگر پیراهن آبی‌واناری را برتن نخواهد کرد.

ساعات قبل مسی با حضور در کنفرانس خبری از هواداران بارسلونا خداحافظی کرد و اعلام داشت که هر کاری که در توان داشته برای ماندن انجام داده و مسئله پولی در این میان نبوده است.

در همین حال گری لینکر مهاجم سابق بارسلونا با ادای احترام آنلاین به لیونل مسی، ادعا کرد که هیچ بازیکنی در تاریخ فوتبال به اندازه مسی به یک باشگاه موفقیت نیافریده و این بازیکن هیچ‌گاه پول در برابر باشگاه برایش اهمیت نداشته است.

لینکر در توئیتر خود گفت: "بسیار ناراحت کننده است که می بینم لیونل مسی باید با بارسلونا خداحافظی کند. هیچ بازیکنی در تاریخ ورزش این همه شادی، این همه لحظات فراموش نشدنی و این همه موفقیت(مالی و مادی) به یک باشگاه نداده است".

لینکر در حالی این صحبت‌ها مطرح کرده است که پس از صحبت‌های مسی، اکثر نشریه‌های اروپایی مدعی شدند که بارسا تلاش کافی برای حفظ مسی انجام نداده و لاپورتا در این مورد کارشکنی کرده‌است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала