Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش بارسا برای ممانعت از انتقال مسی به پی‌اس‌جی

© REUTERS / Albert GeaФутболист Лионель Месси на пресс-конференции в Барселоне
Футболист Лионель Месси на пресс-конференции в Барселоне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2021
عضو شوید
بارسلونا با شکایت از پاری‌سن‌جرمن به دنبال ممانعت از انتقال لیونل مسی به این باشگاه است.

به گزارش اسپوتنیک، جدایی لیونل مسی از بارسلونا فرصت خوبی را در اختیار پاری‌سن‌‌جرمن قرار داده تا بتواند فوق ستاره آرژانتینی را به پارک دو پرنس بیاورد.

Игрок ФК Барселона Лионель Месси после матча против Наполи в Испании  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2021
مسی فردا در تست‌های پزشکی پی‌اس‌جی حضور می‌یابد

در همین رابطه، نشریه اسپانیایی «مارکا» اعلام کرد بارسلونا به خاطر قوانین سخت‌گیرانه مالیاتی لالیگا نتوانست لیونل مسی را با وجود موافقت این بازیکن با کاهش دستمزدش جذب کند.

این باشگاه به منظور جلوگیری از امضای قرارداد پاری‌سن‌جرمن با مهاجم آرجتینی، شکایتی به کمیسیون اروپا ارسال کرده است. این شکایت بر اساس حقایق مالی است و ادعا می‌کند که فیرپلی (Fair Play) مالی باید پاری‌سن‌‌جرمن را از امضای قرارداد با مسی دور نگه دارد.

در واقع این موضوع به مسائل اقتصادی مربوط می‌شود. باشگاه پاری‌سن‌جرمن به لحاظ بازی جوانمردانه مالی در وضعیت بدتری نسبت به بارسلونا به سر می‌برد. بر اساس شکایت گروهی از اعضای بارسا به کمیسیون اروپا، در فصل 2019 – 2020 نسبت حقوق و درآمد تیم پاریسی 99 درصد بوده که این نسبت برای بارسلونا عدد 54 درصد بوده است.

در واقع اعضای بارسلونا معتقد است که پاری‌سن‌‌جرمن به نوعی قوانین مالی را دور می‌زند و قصد دارند تا در این شکایت خود به حقوق بالای بازیکنانی نظیر سرخیو راموس، جورجینیو واینالدوم، جانلوئیجی دوناروما، کیلیان امباپه و نیمار نیز اشاره کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала