Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره‌های مغضوب زیدان، آنچلوتی را تحت تاثیر قرار دادند

© REUTERS / JAVIER SORIANOريال مدريد
ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2021
عضو شوید
گرت بیل و ایسکو، درخشش بسیار خوبی برای رئال مادرید داشته اند و کارلو آنچلوتی سرمربی جدید این تیم تحت تأثیر عملکرد خوب آن‌ها قرار گرفته است.
Football Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2019
ورزش
پیشنهاد جدید رئال به منچستریونایتد؛ 70 میلیون به اضافه بیل و ایسکو

به گزارش اسپوتنیک، نام‌های گرت بیل و ایسکو در فهرست خروجی‌های رئال مادرید، در صدر قرار دارد و این باشگاه در صورت دریافت پیشنهاد خوب قطعاً این بازیکنان را خواهد فروخت.

این دو بازیکنان در دوره سرمربی‌گری زیدان جایی در ترکیب این مربی فرانسوی نداشتند و رفته رفته جایگاه خود را در نزد هواداران نیز از دست دادند.

با روی کار آمدن کارلو آنچلوتی اما شرایط به نظر می‌رسد که تغییر کرده است زیرا این دو ستاره مغضوب زیدان، با عملکرد خوب شان در تمرینات و بازی‌ها سرمربی جدید شان را تحت تأثیر قرار داده اند.

رئال مادرید امشب در اتریش به مصاف میلان رفت و در این دیدار ایسکو و زیدان بسیار خوب ظاهر شدند و جزء بازیکنانی بودند که هم در خط حمله و هم در کارهای دفاعی بسیار عالی درخشیدند.

با توجه این موضوع ممکن است سرمربی ایتالیایی تصمیم به حفظ این بازیکنان بگیرد و سرنوشت هر دو بازیکن متحول شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала