Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی در پاریس؛ همه چیز آمادۀ رونمایی از بزرگ‌ترین نقل‌وانتقالات تاریخ

© AP Photo / SERGIO PEREZلیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain
لیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2021
عضو شوید
یک رسانۀ فرانسوی مدعی شده که لیونل مسی امروز به صورت رسمی در پاریس معرفی خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر می‌رسد با وجود اظهارات مبهم لیونل مسی درباره انتقالش به پاری‌سن‌‌جرمن، حضور او در این تیم فرانسوی قطعی باشد.

Футболист Лионель Месси на пресс-конференции в Барселоне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2021
تلاش بارسا برای ممانعت از انتقال مسی به پی‌اس‌جی

رسانه‌ها خبر از حضور مسی در پاریس برای تست‌های پزشکی و معرفی رسمی تاریخ دهم آگست می‌دهند. در همین مورد پیش از این گفته می شد که باشگاه پاریس همانند انتقال ابراهیموویچ و نیمار قصد دارد مسی را هم در برج ایفل رونمایی کند.

در همین رابطه، شبکه فرانسوی +Canal مدعی شده است فوق ستاره آرجنتینی امروز به صورت رسمی توسط پاریس معارفه خواهد شد اما این بار این معارفه در برج ایفل نخواهد بود و مکان آن به زودی اعلام خواهد شد.

طبق گزارش‌ها، گفته می‌شود مسی آماده پذیرش پیشنهاد پی‌اس‌جی است و به محض این که جزئیات قرارداد او مشخص و تایید شوند، قراردادش با باشگاه پاریسی را امضا خواهد کرد.

در همین حال، نشریه فرانسوی «اکیپ» در جلد امروز خودش با عنوان «پاریس ارزش یک مسی را دارد» جالب توجه بود. بسیاری‌ها هنوز تصور می‌کنند که لیونل مسی بزرگ‌تر از آن است که در باشگاهی همچون پاری‌سن‌جرمن بازی کند، با این حال پاریسی‌ها تیم پرستاره‌شان را می‌خواهند پرستاره‌تر کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала