Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موفقیت لوکاکو در تست‌های پزشکی چلسی

© REUTERS / Massimo PincaRomelu Lukaku - Inter
Romelu Lukaku - Inter - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2021
عضو شوید
روملو لوکاکو ستاره بلجیمی اینترمیلان، تا ساعات دیگر رسماً به چلسی خواهد پیوست زیرا وی تست‌های پزشکی این باشگاه را با موفقیت سپری کرد.

به گزارش اسپوتنیک، انتقال روملو لوکاکو به چلسی قطعی است زیرا دو باشگاه به توافق کامل دست یافته اند و هیچ مانعی سد راه بازگشت ستاره بلجیمی به لندن وجود ندارد.

در همین ستاره بلجیمی دقایقی قبل در کلینیک کلومبوس میلان حاضر شد و تست های پزشکی باشگاه انگلیسی را با موفقیت پشت سر گذاشت تا در یک قدمی بازگشت قرار بگیرد.

قرار است او طی 24 ساعت آینده برای تکمیل انتقال 115 میلیون یورویی اش به چلسی، به لندن برساند. لوکاکو قراردادی پنج ساله با چلسی امضا خواهد کرد و دستمزد دریافتی خالص او، چیزی حدود 195 هزار پوند در هفته خواهد بود. بدین ترتیب او بیشترین دستمزد را در چلسی دریافت خواهد کرد.

لوکاکو در سن 18 سالگی و در فصل 2011-2012 (فصلی که چلسی به نخستین قهرمانی اروپایی خود رسید) به عنوان پدیده لیگ بلجیم به چلسی پیوست، اما با بی‌مهری روبرتو دی‌متئو سرمربی آن زمان آبی‌ها روبه‌رو شد و در ادامه به تیم‌های وست‌برومویچ، اورتون، یونایتد رفت و حالا در آستانۀ بازگشت به این تیم قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала