Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیکه عامل جدایی لیونل مسی را فاش کرد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر جرارد پیکه
جرارد پیکه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2021
عضو شوید
مدافع باتجربه بارسلونا معتقد است که مدیرت سال‌های اخیر بارسلونا باعث جدایی فوق ستاره این تیم شده است.

به گزارش اسپوتنیک، پس از جدایی لیونل مسی از بارسلونا حال و هوای بازیکنان بارسا غم‌زده و ناامید است و حتی پیروزی 3-0 برابر یوونتوس در بازی دوستانه نیز نتوانست کاتالان ها و جرارد پیکه را سر حال بیاورد.

فوز برشلونة على مضيفه دينامو كييف الأوكراني  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2021
جام خوان گمپر؛ بارسا 3 – یوونتوس 0؛ نخستین جام در عصر پسا مسی!

مدافع باتجربه و اسپانیایی بارسلونا پس به این باور است که مدیرت سال‌های اخیر این باشگاه عامل اصلی جدایی فوق ستاره آرجنتینی بوده است. مدافع باتجربه بارسلونا جوزپ ماریا بارتومئو مدیر سابق بارسا را مقصر اصلی جدایی مسی دانست و گفت:«مدیریت سالهای اخیر خوب نبود و این به ما ضربه زد.»

پیکه در در ادامه در خصوص رفتتن این مسی و تاثیر او بر بارسلونا گفت:«جدایی بهترین بازیکن تاریخ بسیار دردناک است اما یک روز باید این اتفاق رخ می داد، زندگی ادامه دارد و مردم می خواهند به استادیوم ها بروند و امروز یک نمایش زیبا را دیدیم. رفتنش یک ضربه روحی بزرگ است.»
مدافع کاتالان‌ها در پایان اظهار داشت:«برای ما خیلی بد شد، برای مسی نیز همین طور. بهترین بازیکن تاریخ را از دست دادیم. تیم باید هماهنگ شود. استعداد وجود دارد. در تاریخمان ثابت کرده ایم که همیشه بلند می شویم. بازی خوبی داشتیم و اعتماد به نفس بهتری پیدا کردیم. ممکن است که سال خوبی باشد و انگیزه بالایی داریم تا نمایش خوبی از خود ارائه بدهیم.»

آزمون واقعی برای بارسا زمانی آغاز می شود که لالیگا هفته آینده با دیدار خانگی مقابل رئال سوسیداد برای کاتالان ها آغاز شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала