Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد به دنبال وسوسه کردن مسی

© AP Photo / Manu Fernandez/PoolЛионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон
Лионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2021
عضو شوید
در حالی که همه انتظار پیوستن مسی را به باشگاه پاریسن‌جرمن دارند، یونایتد به دنبال وسوسه کردن این بازیکن آرجانتینی است.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آن که مشخص شد قرارداد مسی با باشگاه بارسلونا تمدید نمی‌شود و این بازیکن می‌تواند به باشگاه دیگری بپیوندد، سران باشگاه پاریسن‌جرمن در ارتباط نزدیک با این بازیکن بوده‌اند و انتظار می‌رود وی تا ساعات دیگر راهی پاریس شود و در آزمایش‌‌های صحی این باشگاه اشتراک کند.

در همین حال از انگلیس خبر می‌رسد که باشگاه منچستریونایتد به دنبال وسوسه کردن این بازیکن آرجانتینی است و می‌خواهد او را در آخرین ساعات از پیوستن به پی‌اس‌جی منصرف کند.

براساس گزارش The Sun، شیاطین سرخ قصد دارند با ارائه پیشنهاد دوساله و دستمزد هفتگی 672 یورویی، برای جذب مسی تلاش کنند.

اضافه شدن مسی به خط حمله ای که شامل بازیکنانی چون مارکوس رشفورد، سانچو، ادینسون کاوانی و برونو فرناندز می‌شود، یک تیم ترسناک را تشکیل خواهد داد اما هنوز مشخص نیست که آیا یونایتد می‌تواند کاپیتان سابق بارسا را از پیوستن به پاریسن‌جرمن منصرف کند یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала