Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تابستان داغ در جادۀ بارسلون – پاریس؛ هواداران پی‌اس‌جی در انتظار مسی + عکس

© AFP 2023 / LLUIS GENELionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2021
عضو شوید
شماری از هواداران تیم فوتبال پاری‌سن‌جرمن برای استقبال از برنده 6 توپ طلا به فرودگاه شهر پاریس رفته‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از اینکه مراسم خداحافظی لیونل مسی با بارسلونا به طور رسمی در روز یکشنبه برگزار شد، حدس و گمان ها درباره رفتن او به پاری‌سن‌جرمن شکل و شمایلی جدی به خود گرفته است.

لیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2021
مسی در پاریس؛ همه چیز آمادۀ رونمایی از بزرگ‌ترین نقل‌وانتقالات تاریخ

آلفردو پدولا خبرنگار روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» و ژولین لارنس خبرنگار «رادیو مونت کارلو» فرانسه مدعی شده‌اند که لیونل مسی به همراه پدرش بارسلونا را به مقصد پاریس ترک کرده‌اند و در حال پرواز به سوی پایتخت فرانسه هستند.

انتشار این خبر در فضای مجازی سبب شده تا برخی از هواداران پاری‌سن‌ژرمن در فرودگاه « Le Bourget» شهر پاریس و همچنین ورزشگاه خانگی میلیونرهای پاریس یعنی پارک دوپرنس حضور پیدا کنند و منتظر رسیدن مهاجم پیشین بارسلونا هستند.

در هر صورت باید دید که چه اتفاقاتی در این باره رخ می دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی که پنجشنبه شب جدایی‌اش از بارسلونا قطعی شد و این باشگاه در نهایت اعلام کرد که با توجه به قوانین وضع شده از سوی لالیگا بابت سقف دستمزدها، توانایی تمدید قرارداد این فوق‌ستاره آرجنتینی را ندارد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала