Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش همسر مسی به جدایی‌اش از بارسا: هر جا بروی، با هم خواهیم بود + عکس

© AFP 2023 / Ben StansallФутболисты Лионель Месси и Криштиану Роналду на церемонии награждения премии The Best по версии ФИФА в Великобритании
Футболисты Лионель Месси и Криштиану Роналду на церемонии награждения премии The Best по версии ФИФА в Великобритании - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2021
عضو شوید
همسر لیونل مسی با انتشار پُستی در انستاگرام، به جدایی وی از بارسلونا واکنش نشان داد و اظهار داشت که به هر تیمی که وی برود، خانواده‌اش همراهی‌اش خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا به روز پنجشنبه هفته گذشته اعلام کرد که به دلیل قوانین سفت‌وسخت لالیگا و همچنان وضعیت بد مالی قادر به تمدید قرارداد مسی نیست و این بازیکن می‌تواند به باشگاه دیگری بپیوندد.

لئو مسی نیز که از این خبر شوکه شده بود، روز گذشته در کنفرانس خبری از بارسلونا خداحافظی کرد و گفت که روزی دوباره به این باشگاه برخواهد گشت.

پس از جدایی این بازیکن بسیاری از دوستان و نزدیکان وی به این موضوع واکنش نشان دادند و حمایت شان را از فوق ستاره آرجانتینی اعلام کردند.

در تازه‌ترین مورد آنتونلا روکازو همسر مسی به این موضوع با انتشار پُستی در انستاگرام واکنش نشان داد و اظهار داشت که به هر تیمی که وی برود، خانواده‌اش همراهی‌اش خواهند کرد.

وی در این مورد نوشت:" بسیا دشوار است که این همه سال خوب در بارسلونا را بتوان تنها در چند خط توضیح داد. در کنار خانواده که پایه و اساس همه چیز است، قدرت‌مندتر از قبل به میدان خواهیم رفت. هر جا بروی، باهم خواهیم بود ولی همیشه به پیش. عاشقت هستم".

گفته می‌شود که مسی طی چند روز آینده به صورت رسمی به پاریسن‌جرمن خواهد پیوست و در کنار نیمار و امباپه به سفر هیجان‌انگیر فوتبالی‌اش ادامه خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала