Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کین آماده تقابل با سیتی

© REUTERS / JOHN SIBLEYSoccer Football - Euro 2020 - Round of 16 - England v Germany - Wembley Stadium, London, Britain - June 29, 2021 England's Harry Kane celebrates after the match
Soccer Football - Euro 2020 - Round of 16 - England v Germany - Wembley Stadium, London, Britain - June 29, 2021 England's Harry Kane celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2021
عضو شوید
نونو اسپیریتو سانتو سرمربی تاتنهام تایید کرد که هری کین مهاجم انگلیسی این تیم آماده تقابل با منچسترسیتی در هفته نخست لیگ برتر خواهد بود.
Wembley Stadium, London, Britain - July 7, 2021 England's Harry Kane celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2021
تاتنهام جانشین کین را پیدا کرد؛ جدایی ستاره انگلیسی قطعی است؟

به گزارش اسپوتنیک، غیبت هری کین در دو جلسه تمرینی تاتنهام، باعث شده بود حواشی فراوانی مبنی بر نارضایتی این مهاجم از شرایطش در تاتنهام به گوش رسید و بسیاری از کارشناسان معتقد بودند این حرکت کین ترفندی است برای فشار آوردن به باشگاه لندنی تا با جدایی او موافقت کند.

این بازیکن با بازگشتش به تمرینات تاتنهام به این موضوع پایان بخشید و مدعی شد که مشکلی برای حضور در این تیم ندارد و به کارش ادامه خواهد داد.

حالا و در آستانه آغاز لیگ برتر،  نونو اسپیریتو سانتو سرمربی تاتنهام تایید کرد که این بازیکن آماده تقابل با منچسترسیتی در هفته نخست لیگ برتر خواهد بود و مشکلی ندارد.

نونو به اسکای اسپورت گفت:" همه بازیکنان تیم به شمول کین که روزانه تمرین می‌کنند، گزینه‌های مناسبی برای ما خواهند بود و می‌‍توانند بازی کنند".

سیتی و تاتنهام یکشنبه شب هفته پیشرو در ورزشگاه هاتسپر به مصاف هم خواهند رفت و کین که با سیتیزن‌ها لینک شده بود، در ترکیب تیم لندنی بازی خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала