Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتظار و اشتیاق هواداران پی‌اس‌جی برای مسی در میدان هوایی پاریس + ویدیو

© REUTERS / Henry NichollsБолельщики Англии празднуют забитый второй гол Англии
Болельщики Англии празднуют забитый второй гол Англии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2021
عضو شوید
هواداران باشگاه پاریسن‌جرمن، امروز ساعت‌ها مقابل فرودگاه پاریس منتظر ماندند تا از لیونل مسی استقبال کنند اما این بازیکن به پایتخت فرانسه سفر نکرد.

به گزارش اسپوتنیک، صدها تن از هواداران پاریسن‌جرمن، پس از آن که از خبرگزاری‌های فرانسوی اطلاع حاصل کردند که لیونل مسی امروز برای انجام تست‌های پزشکی به پاریس سفر خواهد کرد، مقابل فرودگاه مرکزی این شهر تجمع کردند تا به عنوان نخستین هواداران پی‌اس‌جی، از دارنده شش توپ طلا پذیرایی کنند.
این هواداران با شور و شوق و بنرهایی که با شعارهای خوشامدگویی مزین شده بود، ساعت‌ها منتظر مسی ماندند اما این بازیکن به پاریس سفر نکرد زیرا هنوز در حال بررسی پیشنهاد پی‌اس‌جی است و تا حالا به این باشگاه پاسخ مثبت نداده است.  

View this post on Instagram

A post shared by ESPN FC (@espnfc)


فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی ساعاتی قبل در توییتر خود در مورد پیوستن مسی به پی‌اس‌جی نوشت که هنوز چیزی نهایی نیست و لئو در کنار خانواده‌اش در کاتالونیا است.
این در حالی‌ست که در ساعات اخیر گزارش‌هایی مبنی بر علاقه منچستریونایتد به این بازیکن در رسانه‌ها منتشر شد و گفته‌ می‌شود که شیاطین سرخ به دنبال وسوسه کردن ستاره سابق بارسا اند تا او را از پیوستن به پی‌اس‌جی منصرف کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала