Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوکاکو در راه لندن؛ انتقال مهاجم بلجیمی نهایی‌ست

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر روملو لوکاکو بازیکن اینترمیلان Russia Soccer Euro 2020 Qualifier Russia - Belgium
روملو لوکاکو بازیکن اینترمیلان  Russia Soccer Euro 2020 Qualifier Russia - Belgium - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2021
عضو شوید
کار انتقال روملو لوکاکو از اینتر به چلسی 100 در صد نهایی شده و پس از یک سری کارهای نه چندان جدی، او بازیکن چلسی خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ کار انتقال لوکاکو به چلسی "100٪ تمام شده است و پس از امضای مدارک در موناکو اعلام خواهد شد. قراردادی که 97.5 میلیون پوند برای آبی‌ها هزینه دارد.

مُهاجم اینتر روز دوشنبه راهی موناکو شد تا قرارداد نهایی را در مقر فدریکو پاستورلو نماینده‌‌اش نهایی سازد.

به گفته فابریزیو رومانو روزنامه نگار نقل و انتقالات، او به زودی برای عقد قرارداد به لندن می‌رود. بعد از این‌که لوکاکو 30 گل به ثمر رساند و تیم‌اش قهرمان سری آ شد، چلسی با باشگاه اینتر مبلغ 97.5 میلیون پوند به توافق رسید. آزمایش‌های پزشکی صبح دوشنبه در میلان پس از مذاکرات سریع بر سر شرایط شخصی آغاز گردید.

این روزنامه نگار مدعی شده که لوکاکوی 28 ساله پس از پرواز در خارج از شهر ایتالیا در حالی‌که پیراهن آبی‌ها را در دست داشت، دیده شد.

وقتی از او در مورد آینده‌اش سوال گردید، گفت: "به زودی به هواداران اینتر پیامی خواهم داد."

چلسی امیدوار است لوکاکو را قبل از نیمه شب سه شنبه ثبت نام کند تا مطمئن شود که می‌تواند در بازی سوپرجام یوفا مقابل ویارئال از او استفاده کرده می‌تواند.

و انتظار می‌رود هیچ مشکلی وجود نداشته باشد زیرا باشگاه و بازیکن تلاش می‌کنند تا بازگشت خود را به طور رسمی در استمفوردبریج، هشت سال پس از آخرین حضورش در لباس آبی‌ها، به طور رسمی تکمیل کند.

لوکاکو در اولین بازی خود در غرب لندن در 15 بازی موفق به گلزنی نشد اما در دوره‌های بعدی در اورتون، منچستریونایتد و اینتر موفقانه عمل کرد.

این انتقال می‌تواند منجر به خروج تامی آبراهام از چلسی شود و گفته می‌شود آتالانتا و آرسنال پیشنهاد خود را ارائه می‌دهند اما باشگاه پایتخت ایتالیا به احتمال زیاد به جایگزینی برای ادین ژکو نیاز دارد تا از آبراهام سود ببرد.

اینتر می‌خواهد دووان زاپاتا از آتالانتا یا خواکین کوریا مهاجم لاتزیو را جایگزین لوکاکو کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала