Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجم صربستانی رئال در رادار من‌یونایتد

یوویچ رسما کهکشانی شد.
یوویچ رسما کهکشانی شد. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2021
عضو شوید
منچستریونایتد در حال مذاکره با اوله گونار سولشایر بر سر انتقال لوکا یوویچ است.

به گزارش اسپوتنیک؛ منچستریونایتد در حال مذاکره درباره قرارداد احتمالی لوکا یوویچ، مهاجم رئال مادرید است. تیم اوله گونر سولسشیر در حال حاضر از نظر مهاجمان آماده است، به ویژه پس از ورود جیدون سانچو از بروسیا دورتموند. با این حال، آنها همچنان به دنبال خریدهای دیرهنگام هستند زیرا اولین قهرمانی در لیگ برتر پس از سال 2013 زمانی که سر الکس فرگوسن فرمانروایی می‌کرد، را هدف قرار داده‌اند.

این پنجره نقل و انتقالات خوبی برای یونایتد تاکنون بوده، زیرا شیاطین سرخ در بازار جاه طلبی نشان داده است.

تام هیتون با انتقال رایگان از استون ویلا قرارداد امضا کرده، در حال حاضر این بازیکن آماده است تا با داوید دخیا و دین هندرسون در پست شماره یک رقابت کند.

سانچو از بروسیا دورتموند به خانه آورده شد و 73 میلیون پوند هزینه داشت تا به یکی از گران‌ترین خریدهای تاریخ آنها تبدیل شود.

یونایتد امیدوار است که این هفته رسما از رافائل واران رونمایی کند، زیرا ستاره رئال مادرید پس از ورود از اسپانیا در حال حاضر در منچستر است.

تا به حال فرض بر این بود که تیم سولسشیر قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به دنبال دفاع راست یا هافبک خواهد بود. اما "تریبل فوتبال" اصرار دارد که شیاطین سرخ به دنبال مهاجم جدیدی هستند و در حال حاضر یوویچ مهاجم رئال مادرید در حال گفتگو است.

گفته می‌شود که سولشیر علی‌رغم این‌که در دو سال حضورش در برنابئو برای فرم خوب تلاش می‌کرد، یک ستاره بزرگ 23 ساله است.

رئال در سال 2019 با هزینه 52 میلیون پوندی، او را از اینتراخت فرانکفورت خریدند اما ملی پوش صربستانی از زمان انتقال بزرگ‌اش تنها دو گل در لالیگا به ثمر رسانده و نیم فصل دوم فصل گذشته را در باشگاه قدیمی‌اش گذراند، جایی‌که از 18 بازی 4 بار موفق به گلزنی شد.

با وجود این، یونایتد بدون محدودیت است. ظاهراً سولسشیر و کارکنانش در پنجره نقل و انتقالات جنوری 2020، یوویچ را به جای اودیون ایگالو می‌خواستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала