Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاسخ منفی مسی به پیشنهاد رقیب مادریدی بارسا

© AP Photo / SERGIO PEREZلیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain
لیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2021
عضو شوید
لیونل مسی پس از جدایی از بارسلونا، از اتلتیکومادرید پیشنهاد دریافت کرده‌ اما ستاره سابق بلوگرانا به پیشنهاد روخی بلانکو پاسخ منفی داده است.
Лионель Месси в защитной маске в отеле (13 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2021
فرش سرخ در جاده‌های پاریس به استقبال مسی + ویدیو

به گزارش اسپوتنیک، خبر جدایی مسی از بارسلونا پس از 21 سال برای همه غیرمنتظره و شوکه کننده بود و جهان را تکان داد. این اتفاق اما افتاده است و لئو دیگر بازیکن بارسلونا نیست.

پس از جدایی این بازیکن از بارسا، باشگاه‌های زیادی به وی ابراز علاقه کرده اند و این بازیکن در نهایت به پیشنهاد پاریسن‌جرمن بلی گفت و در حال پیوستن به این باشگاه است.

در این میان Movistar Plus، مدعی شده که قهرمان لالیگا یعنی اتلتیکومادرید نیز جز تیم‌هایی بوده که به کاپیتان سابق بارسلونا پیشنهاد داده اما این بازیکن آن را رد کرده است.

براساس ادعای این منبع، دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید طی تماس شخصی از مسی خواسته تا به این باشگاه بپیوندد و بار دیگر با سوارز هم‌بازی شود که لئو پس از بررسی کامل پیشنهاد پاریسن‌جرمن آن را رد کرده است.
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала