Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور مسی و همسرش در پارک دو پرنس+عکس

© REUTERS / Sarah MeyssonnierЛионель Месси и президент Нассер Аль-Хелаифи клуба Пари Сен-Жермен на пресс-конференции
Лионель Месси и президент Нассер Аль-Хелаифи клуба Пари Сен-Жермен на пресс-конференции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2021
عضو شوید
لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی، روز سه شنبه به طور رسمی به پاری سن ژرمن پیوست و با پوشیدن پیراهن جدید خود در این باشگاه، در ورزشگاه پارک ده پرنس که ورزشگاه اختصاصی پی اس جی است، معارفه شد.

به گزارش اسپوتنیک، امروز کنفرانس مطبوعاتی لیونل مسی در پاری سن ژرمن برگزار شد و فوق ستاره آرژانتینی اولین مصاحبه خود را در این باشگاه انجام داد.مسی چند روز پیش در بارسلونا در کنفرانسی اشک‌بار با این باشگاه وداع کرده بود.

در همین حال مسی پس از کنفرانس خبری در پاریس، اولین پست خود را در زمان حضور در پاریسن ژرمن گذاشت و حضور در این تیم را برای خودش فاز جدیدی از زندگی دانست.

View this post on Instagram

A post shared by Leo Messi (@leomessi)

همچنین آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی به همراه پسر هایش در کنار مسی در ورزشگاه پارک ده پرنس قرار گرفته است و یک پیام ویژه را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است.

همسر لیونل مسی پس از آمدن به پاریس و پیوستن مسی به پی اس جی نوشته است:"یک مرحله فوق العاده در حال به پایان رسیدن است اما فصل جدیدی پر از فرصت شروع می شود. همه تغییرات در ابتدا دشوار هستند اما با هم به نوشتن تاریخ خود ادامه می دهیم. دوستت داریم لئو و در همه حال با تو همراه هستیم."

اکنون باید منتظر شروع لیونل مسی در پاریسن ژرمن بود و باید دید که مسی در باشگاه جدید خود و به تعبیر همسرش در فصل جدیدی از فرصت ها که شروع کرده، چگونه عمل خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала