Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: مقابل بارسا با تمام توان برای پی‌اس‌جی بازی می‌کنم

© AP Photo / Francois Moriمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2021
عضو شوید
مهاجم آرژانتینی پاری‌س‌جرم می‌گوید در صورتی که برابر بارسلونا بازی کنیم با تمام توان برای پیروزی تیمم تلاش خواهم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی روز گذشته به پاری‌سن‌‌جرمن پیوست تا پس از سال‌ها حضور در بارسلونا، فوتبال حرفه‌ای را در خارج از اسپانیا دنبال کند. وی با حضور در نشستی مطبوعاتی در مورد تقابلش با بارسلونا صحبت کرد.

Сборная Аргентины по футболу прибыла в Казань - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2021
رییس پی‌اس‌جی: کلمات و صفات از توصیف مسی عاجز اند!
مهاجم جدید پاری‌سن‌جرمن گفت:«خیلی خوب است که در آینده مقابل بارسلونا بازی کنم. امیدوارم در صورت بازی مقابل بارسلونا تماشاگران حضور داشته باشند. من عاشق برد هستم و تمام توانایی‌ام را برای پاریس می‌گذارم تا برنده تمام مسابقات باشد. وقتی با پاریس اولین تماس را گرفتم اول با پوچتینو سرمربی تیم صحبت کردم و درباره آینده باشگاه صحبت کردیم.»
مسی در ادامه درباره قهرمانی با پاری‌سن‌جرمن در لیگ قهرمانان اروپا گفت:«کار آسانی نیست. می‌توانیم بهترین تیم جهان را داشته باشیم اما قهرمان نشویم. فوتبال همین است، جزئیات کوچکی وجود دارد که می‌تواند آن را تغییر دهد. لیگ قهرمانان سخت است. پاریس این را می‌داند.»
فوق ستاره آرجنتینی در ادامه افزود:«این رقابتی است که بهترین‌های جهان در آن حضور دارند. نمی‌دانم آیا ما قوی‌ترین هستیم یا نه اما باید متحد شویم. این به شما فرصت قهرمانی می‌دهد. شما باید این فرصت را پیدا کرده و سپس از آن استفاده کنید. بهترین تیم‌های جهان فاتح لیگ قهرمانان نشده‌اند، این یک رقابت خاص و ویژه است.»

لیونل مسی بعد از دو دهه حضور در بارسلونا از این تیم جدا شد. این فوق ستاره آرژانتینی راهی پاری‌سن‌جرمن شد و با این تیم قرارداد دو ساله امضا کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала