Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش‌ها به پیوستن مسی به پی‌اس‌جی؛ ژاوی: برای لئو بسیار ناراحتم، حیف شد!

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ژاوی
ژاوی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2021
عضو شوید
اسطوره باشگاه بارسلونا و سرمربی کنونی السد قطر به پیوستن مسی به پاری‌سن‌جرمن واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، تنها چند روز بعد از جدایی اشک بار لیونل مسی از بارسلونا، روز گذشته پیوستن این فوق ستاره به پاری‌سن‌جرمن تایید شد تا از فصل آینده فوق ستاره آرجنتینی را در لیگ فرانسه ببینیم.

Logo PSG - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2021
ناصرالخلیفی: پی‌اس‌جی با مسی تاریخ‌ساز خواهد شد

ژاوی هرناندز دیگر اسطوره باشگاه بارسلونا که سال ها در کنار مسی توپ زده و اکنون در قطر هدایت السد را برعهده دارد در واکنش به این اقدام مسی، گفت: اصلا تصور نمی کردم مسی را با پیراهن تیم دیگری ببینم. اما این اتفاق رخ داد به همین خاطر برای مسی در مسیر جدیدش آرزوی موفقیت می کنم.

اسطورۀ سال‌های نه چندان دور آبی‌اناری‌ها در خصوص پیوستن مسی گفت:«برای لئو خیلی ناراحتم. برایم سخت است که مسی را با پیراهنی غیر از پیراهن بارسا تصور کنم. برای لئو ناراحت‌کننده است، به خصوص اینکه دیدم او چطور روز یکشنبه در کنفرانس خبری در نوکمپ احساسی شده بود، باشگاه هم البته بابت این موضوع ناراحت است.»

این اتفاق در حالی رخ داد که مسی و بارسلونا برای عقد قراردادی پنج ساله به توافق رسیده بودند اما موانع موجود در نهایت باعث شد تا این قرارداد به امضا نرسد و مسی هم ترجیح داد برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش راهی پاری‌سن‌ژرمن شود و دوباره با نیمار همبازی شد.

مسی و ژاوی در کنار هم به بارسلونا برای کسب عناوین قهرمانی مختلفی از جمله هفت قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کردند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала