Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام روشن الخلیفی و مسی در مورد آیندۀ امباپه

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2021
عضو شوید
فوق ستاره آرجنتینی پاری‌سن‌جرمن می‌گوید که کیلیان امباپه در پاریس می‌ماند.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی پس از جدایی از باشگاه بارسلونا پس از 20 سال، با قراردادی دو ساله به جمع شگفت‌انگیزان پاریس ملحق شد.

Игроки сборных Франции и Венгрии во время матча на Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2021
رئال مادرید به کلیان امباپه نزدیک‌تر شد
فوق ستاره آرژانتینی در مورد آینده کیلیان امباپه گفت:«آینده امباپه در پاری‌سن‌ژرمن است. او اندیشه برد را دارد و به من گفت می‌خواهد در پاریس بماند. تمام تیم‌های بزرگ برای قهرمانی در اروپا نیاز به ظرافت‌هایی دارند. پاریس در چند سال گذشته نتایج خوبی در اروپا گرفته ولی موفق نشده قهرمانی اروپا را از آن خود کند.»
ناصر الخلیفی، رییس باشگاه بارسلونا نیز در مورد آینده کیلیان امباپه گفت:«فکر می‌کنم همه از آینده امباپه مطلع هستند؛ او پاریسی است و گفته که بدنبال تیمی رقابتی است و در حال حاضر تیمی بهتر از پی‌اس‌جی وجود ندارد و او هیچ بهانه‌ای ندارد که تصمیم دیگری بگیرد.»

کیلیان امباپه 22 ساله توانسته این روزها خود را به عنوان یکی از فوق ستاره‌های جهان فوتبال معرفی کند بازیکنی که خیلی از باشگاه‌های بزرگ دنیا به جذب او مشتاق هستند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала